کد خبر : 26257

فال | فال ابجد

برلای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

فال ابجد

برای اطلاع از فال ابجد فردا با ما در ادامه همراه باشید.

فال ابجد فردا 4 شهریور متولدین فروردین 

فروردین

فروردین

فال ابجد شما: د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فال ابجد فردا 4 شهریور متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

فال ابجد فردا 4 شهریور متولدین خرداد

خرداد

خرداد

فال ابجد شما: د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد فردا 4 شهریور متولدین تیر

تیر

تیر

فال ابجد شما:ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    پس مرداد

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی