کد خبر : 26255

باربد بابایی | ماشین کلاسیک باربد بابایی | ماشین لاکچری باربد بابایی

آیا ماشین باربد بابایی را دیده اید؟ ماشین فوق لاکچری و کلاسیک باربد بابایی حسابی حاشیه درست کرد. در ادامه ماشین باربد بابایی را ببینید.

به گزارش ورنداز :

ماشین باربد بابایی

آیا ماشین باربد بابایی را دیده اید؟ ماشین فوق لاکچری و کلاسیک باربد بابایی حسابی حاشیه درست کرد. در ادامه ماشین باربد بابایی را ببینید.

تازه‌ترین تصویر خودروی باربد بابایی در فضای مجازی منتشر شده است. او بازیگر، مجری و خواننده اهل کشورمان است که در تاریخ 20 شهریور 1357 متولد شده و پدرش به مدتی در خارج از کشور به عنوان رستوران‌دار فعالیت داشته است. باربد بابایی تحصیلات خود را در رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی به پایان رسانده و از حدود سال 77 به دنیای هنر وارد شده است. او از دوران دانشجویی در تئاتر نیز فعالیت داشته و با اجرای یک برنامه موسیقی در شبکه ماهواره‌ای به شهرت دست یافته است. سپس با شرکت در برنامه “شب کوک” در تلویزیون ایران به تلویزیون رسیده است. در ادامه، می‌توانید تصویری از ماشین لوکس باربد بابایی را مشاهده کنید.

ماشین کلاسیک باربد بابایی

ازدواج باربد بابایی

در ماه آذر سال 1397، باربد بابایی به عنوان مهمانی در برنامه “خندوانه” توسط رامبد جوان دعوت شد و گفتگوهای او در مورد ازدواج و فرزندانش با تعجب تماشاگران و مجری برنامه مواجه شد. در این برنامه، اعلام کرد که در سال 1380 و در سن 23 سالگی ازدواج کرده است و با ابراز تشکر از همسرش، افزود: “خیلی ممنون که این همه سال تحمل من را کردی و با تمام نواقص من و مشکلات فرزندانمان کنار آمدی، دوستت دارم.”

بچه های باربد بابایی

ثمره ازدواج باربد بابایی با همسرش دو دختر دوقلوی آیلین و شایلین متولد سال 1380 بود. باربد بابایی در روز تولد دخترش این عکس را در اینستاگرام منتشر کرد.

از زمانی که 18 ثانیه بودند تا زمانی که به سن 18 سالگی رسیدند، بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شد، مطمئن هستم که خداوند آنقدر مرا دوست داشته که این دو فرشته را به من داده است، نگاه کردم. و آنها را خرید. من آنقدر پرانرژی هستم که تیراندازی فنی را انجام دادم، از همسرم ممنونم که سال ها مراقب ما سه نفر بود و بزرگترین آرزوی من در زندگی این است که نتیجه آن شادی و سلامتی فرزندانم باشد. دخترای گلم تولد 18 سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم…پ.ن:برای همه بچه های سرزمین مادریم ایران آرزوی خوشبختی دارم…

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی