کد خبر : 26169

فال تاروت | فال تاروت ۳۰ مرداد

فال تاروت کبیر ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال تاروت کبیر ۳۰ مرداد 

فال تاروت کبیر ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

سند – حکم
– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی
– تشکیل خانواده
– شروع تجارت موفق

توضیح :
آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

 

عبارت شفابخش :
من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

بار مشکلات
– یک قلب پر درد
– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد
– مشکلاتی که به زودی حل می شوند
– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح :
این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش :
من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

 

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

دلسردی – نارضایتی
– دلسردی و بی میلی
– خستگی از محیط و اطراف
– نارضایتی از اطرافیان
– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :
زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :
من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

 

فال تاروت روزانه متولدین تیر

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم

توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش :
من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

بردباری – اعتماد به نفس
– غلبه بر خواسته های غیر معقول
– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید
– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :
آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :
هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

اختلاف و مشاجره – موانع
– اختلاف و بگو مگو
– رقابت
– پیش رفتن اوضاع بر خلاف میل شما
– موانع در کاری که انجام میدهید
– محاکمه
– مخالفت خانواده با ازدواج

توضیح :
هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

عبارت شفابخش :
هر مبارزه ای که رخ می دهد موجب پیشرفت من می گردد.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

مهارت کاری – پیشرفت
– یادگیری یک حرفه یا تجارت
– کسب مهرت در انجام کاره
– رو به راه شدن کارها

توضیح :
شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.
هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش :
ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

نیروهای امدادی – شفا
– مدیریت صحیح
– لیاقت و استادی
– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن
– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید
– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح :
اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش :
من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

فال تاروت روزانه متولدین دی

چراغ راه – نیروی هدایتگر
– ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند
– برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید
– موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح :
تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش :
من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

بی تصمیمی
– بی تصمیمی و سکون
– یک دوره رکود و بی تکلیفی
– مات و مبهوت ماندن
– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :
امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.
دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

عبارت شفابخش :
آرامشی عمیق قلب مرا پر می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

وابستگی
– موفقیت مالی
– شخصی پولدوست
– پس اندازی که برای آینده لازم است

توضیح :
آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

عبارت شفابخش :
من قدرت خود را به خدمت عشق عرضه می کنم

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی