کد خبر : 25860

فال بینی | فال انبیا

فال انبیا روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید.

به گزارش ورنداز :

فال انبیا

برای اطلاع از فال انبیا فردا 14 مرداد 1402 در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال انبیا روزانه متولدین فروردین

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب فال، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال انبیا روزانه متولدین اردیبهشت

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی‌شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که خیر است ان‌شاءالله. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند؛ اما تو با کسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارک است. دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی 

فال انبیا روزانه متولدین خرداد

حضرت نوح (ع)

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص میگردی .

کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، ان‌شاءالله…

فال انبیا روزانه متولدین تیر

حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش که ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر کاری به خدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل، بگریز که هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیا روزانه متولدین مرداد

حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

فال انبیا روزانه متولدین شهریور

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن می‌باشد. چیزی را که از دست داده‌اید دوباره به دست خواهیدآورد. از مشکلی که دارید رها خواهید شد‌، باید به خداوند توکل و توسل کنید. چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد. در ضمن کینه‌توزی نکنید تا سلامت باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسی به شما بدی کرده است، او را ببخشید که از این راه به عزت خواهید رسید

فال انبیا روزانه متولدین مهر

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

فال انبیا روزانه متولدین آبان

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال انبیا روزانه متولدین آذر

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله

فال انبیا روزانه متولدین دی

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.

فال انبیا روزانه متولدین بهمن

حضرت ذوالکفل (ع)

ای صاحب فال به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید‌ کاری را که قصد انجام آن را دارید، در آن موفق خواهید شد. یک شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشید . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق خواهد افتاد.

فال انبیا روزانه متولدین اسفند

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی