کد خبر : 25811

فال تاروت | فال تاروت ۱۱ مرداد

فال تاروت کبیر چهارشنبه ۱۱ مرداد را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال تاروت ۱۱ مرداد 

فال تاروت کبیر چهارشنبه ۱۱ مرداد را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت قدرت

کارت قدرت :  امروز با به کارگیری تفکر خلاقتان آینده ای خارق العاده را در ذهنتان برای خود به تصویر خواهد کشید. این افکار شما قدرتی دارند که با وجود آنکه کاملا متوجه تفاوت بین رویا و واقعیت هستید، می توانند شرایط موجود و اتفاقاتی که دارند می افتند را به طور مثبتی تحت تأثیر قرار دهند. اگر رویاهایتان ریشه در واقعیت داشته باشند می توانید با به کارگیری قدرت تخیلتان در کنار نگرش واقع گرایانه و منطقی خود جادو کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت شیطان

کارت شیطان :  امروز ممکن است که یک نفر شما را فریب بدهد، اما با کمی تحلیل جدی و منطقی خواهید فهمید که در واقع قربانی طمع خود برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان شده اید. شما همان چیزی را می شنوید که خودتان دلتان می خواهد باور کنید و همین باعث می شود در درک پیامی خیلی واضح و مشخص دچار سوء تفاهم شوید. با این همه هر چه سریعتر واقعیت را بپذیرید آسیب کمتری به شما وارد خواهد شد.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه :  امروز حرف هایتان می توانند تاثیر بسیاری روی شنوندگانتان داشته باشند، پس مواظب آن چه از دهانتان بیرون می آید باشید. البته این بدان معنا نیست که باید حرفتان را تغییر داده و یا دروغ بگویید، فقط حرف ها و کلمات خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. ایجاد تعادل بین نگرش همراه با بی خیالی شما نسبت به زندگی و دغدغه های جدی که در محل کارتان برای شما وجود دارند می تواند استرس و فشار زیادی را به شما تحمیل کند. بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که در رفتار خود نهایت صداقت را داشته باشید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عدالت

کارت عدالت :  امروز شما کارتان را خیلی جدی گرفته اید، اما با وجود آن که طبق معمول همیشه شما کارتان را با مسئولیت پذیری تمام دارید انجام می دهید ممکن است در محل کارتان و با همکارانتان به مشکل بر بخورید. مسلما اولین وظیفه شما این است که مسئولیت های کاری خود را به انجام برسانید، اما کمی تفریح و استراحت هیچ تعارضی با انجام موفقیت آمیز کارهایتان ندارد و لزومی ندارد همکارانتان را به خاطر چنین چیزهایی مورد تمسخر و یا سرزنش قرار دهید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت ابله

کارت ابله :  برنامه کاریتان به حدی فشرده شده است و آنقدر کارهای مختلف برای انجام دادن در انتظارتان هستند که هیچ زمانی برای انجام کارهای خلاقانه مورد علاقه تان برای شما باقی نمانده است. شما باید فعلا تمام تلاشتان را صرف سبک تر کردن برنامه کاریتان بکنید و کارهایی را انجام دهید که فوریت و اهمیت بیشتری دارند. در طول روز کمی هم به خودتان استراحت داده و در عالم خیال و رویا برای کارهایی که دلتان می خواهد انجام دهید برنامه ریزی کنید البته مواظب باشید یادتان نرود که در دنیای واقعی مسئولیت های زیادی در انتظارتان هستند.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت پاپکارت پاپ :  امروز ممکن است با وضعیتی مواجه شوید که باعث شود به عقل خودتان هم شک کنید. از آنجایی که در نتیجه گیری کردن معمولا به دنبال روشی تحلیلی و منطقی هستید، تاکیدی که در حال حاضر روی به کار گیری حس ششمتان دارید خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد. متاسفانه توجه کردن به حس درونیتان در حال حاضر می تواند جنبه های منفی نیز داشته باشد. پس در کنار گوش کردن به ندای درونتان تصمیم گیری نهایی را به عهده عقل و منطق خود بگذارید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت برج

کارت برج :  امروز همین طور که یک قدم دیگر رو به بالا بر می دارید ناگهان متوجه می شوید که هنوز مسافت زیادی تا قله باقی مانده است و راهی که پیش رو دارید را دست کم گرفته بودید. در واقع از پایین کوه مسیر خیلی کوتاه تر و هموارتر به نظرتان می آمد و حالا می بینید که واقعیت چیز دیگری است. نگران نشوید و واکنش شدیدی هم از خودتان نشان ندهید، این کار تنها باعث خواهد شد تعادل خود را از دست داده و به سمت پایین سقوط کنید. خودتان را جمع و جور کنید و پس از کمی استراحت با برنامه ریزی و قدم به قدم پیش بروید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :  امروز سعی نکنید کارهای خودتان را بیش از اندازه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. اگر بخواهید به هر چیزی گیر داده و تک تک جنبه های آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در نهایت به هیچ جایی نخواهید رسید. این موضوع در مورد احساساتتان نیز صادق است و نباید سعی کنید برای تمامی احساسات خود توجیهی منطقی پیدا کنید. شما باید به احساسات خود اجازه دهید که به طور طبیعی جریان پیدا کنند و به اجبار مسیر آنها را به سوی مغز خود هدایت نکنید

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم :  امروز سعی نکنید کارهای خودتان را بیش از اندازه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. اگر بخواهید به هر چیزی گیر داده و تک تک جنبه های آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید در نهایت به هیچ جایی نخواهید رسید. این موضوع در مورد احساساتتان نیز صادق است و نباید سعی کنید برای تمامی احساسات خود توجیهی منطقی پیدا کنید. شما باید به احساسات خود اجازه دهید که به طور طبیعی جریان پیدا کنند و به اجبار مسیر آنها را به سوی مغز خود هدایت نکنید. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

 

کارت خورشید

کارت خورشید :  آینده روز به روز روشن تر به نظر می رسد، با این حال تا زمانی که به کارهای قبلیتان سر و سامان نداده اید احساس آمادگی لازم برای برداشتن قدم بزرگ بعدیتان را نخواهید داشت. قدرت تخیلتان امروز خیلی خوب دارد کار می کند، اما به جای این که الهام بخش شما باشد بیشتر باعث حواس پرتیتان می شود. همکاری در پشت صحنه یک پروژه بزرگ کاری می تواند کمک بسیاری به شما کرده و زمینه ساز رشد و تحول شما باشد. آنچه آرزویش را دارید در ذهن خود تصور کنید و  برای رسیدن به آن هر تلاشی که لازم است را انجام دهید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

 

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  شما امروز همچنان بین دنیای خیال و واقعیت در نوسان هستید، اما حداقل این توانایی را دارید که فرق بین آرزوهای غیر واقع گرایانه و واقعیت قابل لمس را درک کنید. در حال حاضر شما این توانایی فوق العاده را دارید که تمامی جزئیات آینده خود را به همان صورتی که خودتان می خواهید باشند و بدون قاطی کردن رویاهایتان با کارهای خسته کننده ای که اکنون باید انجام دهید به تصویر کشید. 

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

 

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  امروز تجربه هایتان تحت تأثیر رویاها و خواسته هایتان قرار دارند و این موضوع روی قدرت درک شما تاثیر گذاشته است. متاسفانه ممکن است نتوانید تصویر واضحی از دنیای طرافتان داشته باشید و مرز بین افکار و احساسات خود را به درستی تشخیص دهید. با این حال اهمیت نشانه هایی که می بینید را دست کم نگیرید، آنها می توانند شما را خیلی خوب در رابطه با آینده تان مورد راهنمایی قرار دهند.

ارسال نظر

تبلیغات متنی