کد خبر : 25401

فال حافظ | فال حافظ ۱۶ تیر

فال حافظ جمعه ۱۶ تیر را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲

فال حافظ جمعه ۱۶ تیر را در ورانداز میخوانید 

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 465 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 402 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است خود را به خاطر نیت و آرزویی که در سر داری سرزنش و ملامت می کنی، اما هرچه تلاش می کنی این نیت از سرت بیرون نمی رود. باید بدانی چون تو در این راه بسیارند و تنها تو نیستی که جاذبه های این فکر به زنجیرت کشیده، بلکه این راه رهروان بسیاری دارد. تردید را از دل خود بیرون کن و اکنون که بی اراده گام اول را برداشته ای، تا پایان راه ثابت قدم و استوار بمان که پیروزی با توست.

 

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 324 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از روزی که عاشق شده ای با مشکلات بسیاری روبرو گشته ای، ولی همچنان به وصال او و حل این مشکلات امیدواری. به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی و در انتظار فرصتی هستی تا راز دل خود را به او بگویی. آماده باش که بزودی این فرصت مهیا خواهد شد.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 181 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام زندگیت را در گرو عشقی نهاده ای و همه چیزت را وقف دلدار نموده ای اما بدان که اصلی ترین عامل موفقیت در راه عشق، صبر و شکیبائیست و تو را تحمل باید، چرا که همانطور که خودت هم می دانی پایبندی به این عشق برای تو بهترین راهیست که به خوشبختی و سعادت منتهی می شود.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 139 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند فرصتی بسیار نیکو در اختیار تو قرار داده بود که به هر دلیل آن را از دست دادی و اکنون غصه آن را می خوری و همه کسانی هم که تو را می شناسند بابت فرصت از دست رفته تو را سرزنش می کنند. با این حال بهتر است مایوس نشوی و از راه خود باز نگردی که همیشه فرصت جبران هست.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 215 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی دچار درگیری های جدید فکری و مشغولیات ذهنی شده ای و این برایت نوعی سرگردانی به وجود آورده. نگران و حیران نباش که کارها بر وفق مراد است، فقط به خاطر داشته باش که پای از حد و حدود خود فراتر نگذاری و برای رسیدن به مقصود، صبر و حوصله به خرج دهی و پله پله پیش بروی.

 

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 140 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اتفاقی در زندگیت روی داده که تو را به شدت غمگین و ناراحت ساخته. از بخت و طالع خود گله مندی. اتفاقی است که افتاده و حسرت آن را خوردن بی فایده است. اما بدان که هیچ کس به فردای خود واقف نیست و هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. پس به او توکل کن. با توانایی هایی که خودت هم از آن باخبری و در وجودت نهفته است، زندگیت را دوباره بساز که فردایت روشن است.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 276 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 326 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو که همدمی نیکو و وفادار داری و امکانات زندگی در حد لازم برای مهیاست، چرا با کوچکترین مشکلی خود را می بازی؟ غمها و شادی های جهان گذران است، پس تو بهتر آنست که به جای دل مشغولی های غمبار به شادی های زندگی فکر کنی و با خاطری آسوده زندگی خوش را برای خود و خانواده ات بسازی.

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 488 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی از جانب شخص معتبری دعوت به کار می شوی. تو که به دنبال موقعیت مناسب برای پیشرفت هستی این فرصت را از دست مده زیرا با توجه به تواناییهای تو، بزودی در این راه به پیشرفتهای بزرگی نائل می شوی. فقط بدان که در این راه خطر گمراهی است، برای آنکه در چاه نیفتی، در حین انجام کار از یک راهنمای قابل استفاده کن.

 

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 403 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و اطراف و اطرافیانت را با چشم بصیرت ببین. تنها به ظاهر انسانها نگاه نکن و به باطن افراد بیش از ظاهرشان توجه داشته باش. اگر عشقی در سر داری، بدان که وصال به آن تلاش بسیاری می طلبد ولی عاقبتی خوش در انتظار توست که همنشینی با او غم ها و غصه هایت را از دل خواهد ربود.
 

فال حافظ ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 291 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با وضعیت فعلی تو امکان موفقیتت بسیار کم است و تو باید به جای غصه خوردن و رنج کشیدن تغییری اساسی در زندگی خود بدهی. به وعده های پوچ و توخالی این و آن دل مبند و توقع نداشته باش، همه آنچه که آرزوی آن را داری برایت به یکباره میسر شود و جاودانه بماند.
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی