کد خبر : 25277

فال روزانه | فال روزانه ۸ تیر

فال روزانه پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲

فال روزانه پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

فال روزانه متولدین فروردین

با وجود این که در ابتدای روز آرام هستید هر چه پیش می رود حالت عصبی شما بیشتر خواهد شد، ناراحتی شما از این ریشه می گیرد که فکر می کنید که دیگران در رفتارهایشان با شما صادقانه برخورد نمی کنند. شما اصلا حوصله ان را ندارید که به جای این که حقیقت را صاف و پوست کنده به شما بگویند خودتان بخواهید به دنبال قطعات گمشده پازلی که در برابرتان قرا داده اند بگردید. متاسفانه هر چه بیشتر سوال بپرسید طرف مقابلتان بیشتر خودش را عقب خواهد کشید. بهتر است سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید. به آنچه دارید قانع هستید. این اواخر گاهی چنان از لحاظ مالی تحت فشار قرار گرفته‌اید که عنان صبر و تحمل را از دست داده‌اید، بجای دست روی دست گذاشتن، راه تازه ای را امتحان کنید. با اندک سخن درشتی آزرده خاطر می شوید و دوستان، باید دائم مراعات حال شما را بکنند. بهتر است در رفتارتان تغییری ایجاد کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

یک درگیری خانوادگی که برای مدتی ساکت شده بود و کسی به آن توجهی نمی کرد امروز ناگهان دوباره پررنگ خواهد شد. با وجود تلاشی که دارید تا خودتان را بی طرف و آرام نشان بدهید، انگار نیرویی نامرئی سعی دارد وادارتان کند که نظرهایتان را به تندترین شکل ممکن بیان کنید. اما دخالت شما می تواند عواقبی داشته باشد که تنها همه چیز را از این که هست بدتر خواهند کرد. قبل از آن که دهانتان را باز کنید شرایط موجود را سنجیده و ببینید که آیا اصلا دخالت شما به بهتر شدن اوضاع هیچ کمکی خواهد کرد. گاهی سکوت بهتر از هر کلامی است. امکان پیشرفت های مالی برایتان وجود دارد پس کارها را با دلشوره انجام ندهید زیرا باعث عقب افتادن امور می شوید. آرام باشید کسی پشت سر شما وجود دارد و شما را به جلو تشویق می کند. از مسافری خبرهای خوب می شنوید، او به خواسته دلش می رسد و خیال شما هم راحت می شود. قبل از امضای قراردادی حتما اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

فال امروز متولدین خرداد

فکر کردن به دیداری که با یکی از دوستان و آشنایان قدیمی و یا شاید هم عشق از دست رفته خود داشته اید امروز ذهن شما را به خود کاملا درگیر خواهد کرد و احساسات آشفته ای را در شما به وجود خواهد آورد. در واقع حساسیت شما به دیداری که داشته اید به خاطر اهمیت زیادی که شما به این شخص می دهید نیست و امروز شما به طور کلی و نسبت به همه چیز زیادی حساس شده اید. امروز تا جای ممکن در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنید، مگر این که آن شخص خودش به طور مستقیم تقاضای این کار را کرده باشد. در مورد مطلبی با اینکه حق با شماست بهتر است بیش از این اصرار نکنید که نتیجه معکوس خواهد داد، حرفتان را بزنید و تصمیم گیری را به دیگران واگذار کنید. اگر در حق کسی بدی کرده اید توقع گذشت و خوبی نداشته باشید. در کارتان گره ای افتاده، شما این روزها زود از کوره در می روید و لب به شکایت می گشایید کمی آرام تر رفتار کنید

فال روزانه متولدین تیر

امروز داشتن یک تفکر منطقی به شما کمک خواهد کرد که در بحثی که برایتان پیش خواهد آمد پیروز میدان باشید، به شرط آن که حرف هایتان و روش انتقال آنها درست باشند. خوشبختانه در حال حاضر شما از لحاظ ذهنی و سیاستی که در سخن گفتن دارید می توانید حتی قدرتمند ترین حریف ها را هم شکست دهید. البته نباید این موضوع باعث سهل انگاری شما شود، حرف هایتان را با دقت و توجه انتخاب کنید. دو خبر از راه دور به دستتان خواهید رسید. با موجی از توقعات از جانب دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید آنچه که هستید باشید نه آنچه که دیگران توقع دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزهایی از شما پنهان می کنند نگران نباشید، همه چیز در کوتاه مدت برملا خواهد شد، هرگونه عجله در تصمیم گیری در این خصوص شما را با مشکل بزرگ تری روبرو خواهد کرد.

فال فردا متولدین مرداد

این که دیگران از ذات مهربان شما سوء استفاده کنند اصلا برای شما خوشایند نیست. متاسفانه امروز هم یک نفر قصد دارد که شما را وادار کند کاری که او می خواهد را انجام دهید و او را مورد حمایت خود قرار دهید. اما هر چه بیشتر تحت فشار قرار بگیرید تمایلتان به تغییر برنامه خودتان و کمک کردن به این شخص کمتر خواهد شد. شاید تصمیم بگیرید که از این موقعیت فرار کنید و خودتان را یک جایی قایم کنید که این شخص نتواند شما را پیدا کند، اما رفتار صحیح تر و منطقی تر این است که خیلی صریح و منطقی حرفتان را بزنید. وقتی در انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، نگذارید نا امیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برایتان ایجاد کند. نا خواسته برای خود محدودیت‌هایی قائل شده‌اید که از ترس‌ها یا خاطرات گذشته‌تان سرچشمه گرفته‌اند. از گذشته‌ها بگذرید و در حال لذت بردن از امروز برای فردا برنامه ریزی کنید، به زور متوسل نشوید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز از هر کسی که مانع لذت بردن شما از وقتتان بشود متنفر خواهید بود! با این حال حتی اگر صبر و حوصله تان تمام شده باشد هم سعی دارید عادلانه رفتار کنید و بین خواسته های خودتان و دیگران تعادل برقرار کنید. متاسفانه سعی در مخفی کردن احساسات واقعیتان تنها آنها را شدیدتر و بدتر خواهد کرد. بهتر است شکایت هایتان را خیلی واضح و صادقانه به زبان بیاورید تا بشود دلیل عصبانیتتان را فهمید و راه حلی برای آن پیدا کرد. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و خودتان بهتر از دیگران می دانید که چه اشتباهی کرده‌اید، با قبول نکردن اشتباهتان هر روز خودتان را بیشتر درگیر می کنید، شما درسی را یاد گرفته اید که برای همیشه روشی را که ملکه ذهن خود کرده بودید تغییر می دهد، مسیری را که تغییر کرده به درستی درک کنید یادتان باشد در همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ذهن شما قدرت فوق العاده ای پیدا کرده است و در انجام هر کاری که شامل فعالیت های ذهنی بشود موفقیت بسیاری به دست خواهید آورد. حتی این فرصت را خواهید داشته که علاوه بر انجام کار خودتان دیگران را نیز از این توانایی خود بهره مند کنید. نیاز فعلی شما به بیان احساساتتان ممکن است تحت الشعاع تلاش های گروهی که در آن قرار دارید برای پیش بردن اهداف گروهی قرار بگیرد. اما شما نیاز دارید که تحت هر شرایطی آنچه در قلب و ذهنتان می گذرد را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. هیچکس نمی تواند شما را به خاطر این کار سرزنش کند. قرار نیست همه مثل شما فکر کنند. مطمئن باشید شما نمی توانید به تنهایی دیگران را تغییر بدهید. اگر حرف حقّی دارید با شجاعت تمام و در کمال آرامش مطرح و از آن دفاع کنید. اشکال کار اینجاست که شما تکلیف خودتان را نمی دانید و بر سر دوراهی هستید. بهتر است با کسی که به قضاوتش اطمینان دارید صلاح و مشورت کنید.

 فال روزانه متولدین آبان

شما استاد کنترل احساساتتان به منظور حفظ صلح و آرامش گروهی که در آن قرار دارید هستید، اما امروز یک نفر طوری سر به سرتان خواهد گذاشت که انگار هیچ هدفی جز عصبانی کردن شما ندارد. بدون شک عاقلانه ترین رفتار ممکن این است که خونسردی خودتان را حفظ کرده و واکنشی که او انتظار دارد را نشان ندهید، اما شما هیچ فکری جز جبران این رفتار غیر عادلانه در سرتان ندارید. در هر صورت فراموش نکنید که با داشتن کمی سیاست می توانید حرف هایتان را خیلی صادقانه و با آرامش به زبان بیاورید و طرف مقابلتان را شرمنده کنید. کسی سعی دارد شما را از تصمیمی که گرفته‌اید باز دارد به تحلیل‌های او گوش کنید و در نهایت خودتان تصمیم مقتضی را بگیرید. جریان‌هایی در اطرافتان می گذرد که باید خودتان را با آن‌ هماهنگ کنید. گاهی برخی مسائل را باید نادیده گرفت و همه را نباید زیر ذره‌بین گذاشت. مراقب باشید تا با قضاوت یکطرفه آتش یک اختلاف کوچک را شعله‌ور نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز لحن صحبت کردن شما از نظر طرف مقابلتان خیلی عصبانی تر از آن چیزی که شما خودتان فکر می کنید خواهد بود. این حالت تهاجمی و لحن تند شما تحت تاثیر شرایط کیهانی موجود قرار دارد و خودتان کنترل چندانی روی آن ندارید و گاهی حرف هایی از دهانتان در می روند که حتی خودتان هم از شنیدن آنها تعجب خواهید کرد. این صداقت بیش از حدتان می تواند احساسات ناخوشایندی را ایجاد کرده و جو را به هم بریزد. سعی کنید قبل از هر حرفی خودتان را جای طرف مقابل گذاشته و به تاثیری که گفته هایتان روی او خواهند گذاشت فکر کنید. مساله‌ای که برای شما بی‌اهمیت است برای طرف مقابلتان بسیار مهم است.بهتر است همین حالا به حرف‌هایش گوش کنید.از جایی که انتظارش را ندارید هدیه یا پولی به دستتان می‌رسد که بسیار برایتان خوشایند است.خواب بدی که دیده‌اید، خوب تعبیر کنید و بد به دلتان راه ندهید، صدقه دادن می‌تواند بلا را از شما دور کند، بیهوده روحتان را پریشان نکنید.

فال روز متولدین دی

احساس می کنید که امروز در نبرد با دقیقه ها و ساعت ها هستید و باید بیشترین بهره را از تک تک لحظات روزتان ببرید تا بتوانید تمام کارهایی که به عهده دارید را انجام دهید. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و فکر می کنید اگر همین حالا حرف هایتان را به زبان نیاورید فرصت انتقال پیام خود به شخص مورد نظرتان را برای همیشه از دست خواهید داد. هرچند خیلی نگران هستید اما نباید اجازه بدهید طرف مقابلتان این استرس و نگرانی شما را ببیند. تا جای ممکن کارها را با زور و عجله پیش نبرید، شما زمان زیادی در اختیاردارید و می توانید طی آن کارهایتان را بهتر و با حوصله و صبر بیشتری سروسامان دهید.با وجود پیشرفت‌هایی که اخیرا شاهد بوده‌اید باز هم احساس می کنید کنترل امور را در دست ندارید. مقصر اصلی خودتان هستید.کمی با خودتان مهربانتر باشید.

فال متولدین بهمن

امروز استرس و نگرانی در مورد یکی از عزیزان و نزدیکان مانع طی کردن روال عادی کارهای روزانه تان خواهد شد و شاید حتی برنامه هایی که داشته بودید را به هم بریزد. این که بخواهید به خاطر آینده رابطه تان با یک دوست و یا حتی شریک عاطفیتان تظاهر به این کنید که همه چیز خوب و روبراه است و هیچ مشکلی بین شما وجود ندارد اصلا راه حل خوبی به نظر نمی رسد. شاید بهتر باشد امروز خودتان را کمی کنار بکشید و در خلوت خودتان به این رابطه و گزینه هایی که سر راهتان قرار دارند خوب فکر کنید. احتمالا تصمیم‌هایتان به خاطر شرایطی غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده لغو می شوند ممکن است یکی از دوستان و آشنایان از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد. حالا زمان مناسبی برای تفریح و گردش نیست شما چاره ای ندارید جز این که زمان بیشتری را به امور کاری یا تحصیلی اختصاص بدهید. تنبلی را از خودتان دور کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر احساس می کنید که صبر و حوصله تان دارد به سر می رسد و دیگر تحمل وضعیت موجود را ندارید دیگر وقت آن رسیده است که موقعیت خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید و در مورد نیازهایتان صحبت کنید. متاسفانه انگار توانایی شما در حفظ خونسردیتان در زمان بحث و گفتگو شما را ترک کرده است و شما اسیر احساسات خود شده اید و هیچ کنترلی روی آنها ندارید. البته که شما هم انسان هستید و مثل بقیه گاهی نمی توانید احساستان را کنترل کنید، اما به زبان آوردن تمام چیزهایی که در فکرتان می گذرند همیشه هم شما را خوشحال نخواهد کرد! اگر احساس خستگی و کسالت می کنید به تعطیلات چند روزه بروید. گاهی دست به کارهایی می زنید که نسنجیده است، بهتر است از تجربه های گذشته بهره بجویید و از آنها درسهای خوبی بگیرید در غیر اینصورت خطاهای گذشته دوباره تکرار خواهند شد. ورزش را فراموش نکنید یادتان باشد در همه تصمیم گیری‌ها همسر و فرزندان خود را در الویت قرار دهید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی