کد خبر : 24787

سایه افضلی | تغییر جنسیت سایه افضلی

ماجرای تغییر جنسیت سایه افضلی و جدایی او را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

سایه افضلی

ماجرای تغییر جنسیت سایه افضلی و جدایی او را در این مطلب میخوانید 

سایه دختر جوان و زیبایی است که ورودش به فضای مجازی باعث از بین رفتن زندگی اش شد. این دختر جوان که پس از سالها درد و رنج ترنس بودن تصمیم گرفت عمل تغییر جنسیت انجام دهد و خودش را زن کند.سایه افضلی متولد 11 اردیبهشت 1364 در اصفهان، یک هنرمند است. سایه افضلی که در ابتدا پسر بوده است با عمل تغییر جنسیت ، دختر میشود و ازدواج میکند. پس از مدتی عکس های دوران پسر بودن ایشان را در فضای مجازی منتشر کردند و باعث از بین رفتن زندگی سایه افضلی و جدایی از همسرش...آشنایی با زندگی پر رمز شد. سایه افضلی اکنون بعنوان یک دختر خود را می شناسد،  سایه افضلی عمل تغییر جنسیت را انجام داد چون درونش تمایل داشت دختر باشد تا پسر.

فقط چند نفر میدانستند که عمل تغییر جنسیت انجام داده و از قالب مرد بــه جسم زن رسیده است اما ناگهان فضای مجازی همه چیز را بــهم ریخت.

عکس های یک پسر جوان بــه نام «شایان» کنار عکس هایش همراه با جمله «او یک پسر بود» قرار گرفت و ماجرا حتی بــه گوش خانواده همسرش هم رسید.ایشان در سال 1364 در شهر اصفهان متولد شده است خانواده او بسیار سنتی و اصیل بودند.

دارای سه خواهر و چهار برادر میباشد.

 

او وقتی به سن نوجوانی رسید متوجه شد که خلق و خویش نسبت به دوستانش که پسر بودند بسیار متضاد است و تمایل و سلیقه اش دخترانه است و اصلا از علاقه هایی که پسران داشتند او میلی نشان نمیداد.سایه افضلی

به دلیل اجبار خانواده مجبور شد به سربازی برود 18 ماه به سربازی رفت و به گفته خودش سالهای بسیار بدی را تجربه کرد و دوران سربازی اش بسیار سخت گذشتوقتی که روزهای بسیار خوبی را در دوران خوانندگی طی میکرد و تصمیم داشت برای آهنگ هایش مجوز بگیرد اما به دلیل یک حادثه رانندگی به کما رفت.

او 27 روز در کما بود! پزشکان به خانواده اش خبرهای بسیار نگران کننده ای میدادند و گفته میشد ممکن است که دیگر از کما برون نیاید و یا قسمتی از بدنش فلج شود

منبع شبونه، فرتاک
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی