کد خبر : 2453

رحمان و رحیم|عصر جدید

ویدیویی جالب از اجرای زیبای رحمان و رحیم سریال پایتخت در مسابقه استعدادیابی عصر جدید و خوانندگی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

به گزارش ورنداز :

مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم در سریال پایتخت، سال ۱۳۷۴ در تنکابن متولد شده اند. آنها علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت می کنند. اخیرا نیز برای خوانندگی در برنامه عصر جدید شرکت کردند. در قسمت زیر ویدیویی از غوغای اجرای رحمان و رحیم در عصر جدید را قرار داده ایم. 

 

اجرای رحمان و رحیم در عصر جدید

ویدیویی از غوغای رحمان و رحیم در برنامه عصر جدید.

ویدیویی جالب از اجرای زیبای رحمان و رحیم در برنامه عصر جدید , ببینید:

خوانندگی مصطفی و مجتبی بلال حبشی

دوقلوهای یک شکلی که در مجموعه «پایتخت ۵» کاراکترهای رحمان و رحیم را بازی می کنند، توسط محسن تنابنده معرفی و وارد مجموعه پر طرفدار پایتخت شده و موفقیت خود را مدیون تنابنده می دانند. می گویند نقشمان را دوست داریم چون همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد ، در این سریال با نام رحمان و رحیم در بین مردم شناخته شدیم.

اجرای رحمان و رحیم در عصر جدید اجرای زیبای رحمان و رحیم در عصر جدید

این دو برادر قبل از بازیگری بعنوان موزیسین فعالیت خود را شروع کردن و با ساز تخصصیشون گیتار فعالیت های حرفه ای دارند و یک گروه دونفره بنام ریکادو تشکیل دادند

تصویری از مصطفی و مجتبی بلال حبشی گیتار زدن مصطفی و مجتبی بلال حبشی

ما در مجموعه «پایتخت ۳» چند سکانس کوتاه بازی کرده و ترانه هایی را اجرا کردیم. بعد از پخش آن صدای ما طرفدار پیدا کرد و برایمان اسپانسر پیدا شد. مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست. اکنون نیز با هزینه و کمک مسعود دهقان کلاس های گیتار و سولفژ می روند.

 رحمان و رحیم در سریال

پدر و مادرمان اول موافق نبودند بازیگر شویم، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند و اجازه نمی دادند کار کنیم ولی وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند.

حجم ویدیو: 6.26M | مدت زمان ویدیو: 00:03:00
منبع ساعد نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی