کد خبر : 23991

جنیفر لوپرز | عروسی جنیفر لوپرز | همسر جنیفر لوپرز

حرف های تازه جنیفر درباره غیرتی بودن بن افلک را میخوانید .

به گزارش ورنداز :

حرف های تازه جنیفر لوپزدرباره غیرتی بودن بن افلک را میخوانید .

جنیفر لوپز  خواننده و بازیگر آمریکایی که به ظاهر جذاب و جوان خود شهرت دارد در مصاحبه اخیرش اعترافی جالب و غیرمنتظره درباره غیرتی بودن همسرش کرده است.جنیفر لوپز و بن افلک از زمان ازدواجشان در سال 2022 همواره حمایت خود را از یکدیگر را به طرفداران نشان داده‌اند. با این حال جنیفر لوپز در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرده است که همسرش از لباس و ظاهرهای بیش از حد باز او خوشش نمی‌آید!!جینفر در مصاحبه  “Live! با کلی و مارک» روز جمعه خود در برنامه «زنده همراه با کلی و مارک» اعتراف کرده است که شوهرش، بن افلک، لباس‌های باز او را مسخره می‌کند. جنیفر لوپز 53 ساله در این باره گفت: «او گاهی اوقات با من شوخی می‌کند… او چیزهایی مانند “پس بقیه این پیراهن کجاست؟” یا چیزهایی از این قبیل می‌پرسد. من نیز در پاسخ می‌گویم، “اوه، این یکی چیز دیگری ندارد.”»

“بن افلک” همسر غیرتی “جنیفر لوپز”!! 

بن افلک و جینفر لوپز عاشق تر از همیشه هستند!

با این وجود جینیفر لوپز فاش کرد که همواره از همسرش در زمینه مد و فشن مشاوره می‌گیرد. حتی اگر همیشه با نظرات او موافق نباشد. در همین حال، بن افلک نیز در تور مطبوعاتی فیلم جدید خود به نام «Air»، همسرش را مورد تحسین قرار داد و او را «زیباترین زن جهان» خواند و گفت: «او فوق‌العاده به نظر می‌رسد».

جنیفر لوپز که ابتدا در مراسمی در لاس وگاس در ژوئن 2022 با یکدیگر ازدواج کردند و سپس در یک مهمانی مجلل در جورجیا برگزار کردند درباره همسر چهارمش گفته است: «او بسیار مهربان است. ما عمیقا عاشق یکدیگر هستیم.  همیشه ما را دست در دست یکدیگر خواهید دید.»

“بن افلک” همسر غیرتی “جنیفر لوپز”!! 

زمانی که از این خانم خواننده درباره تفاوت قدی خود و همسرش پرسیده شد او راز جالب خود را فاش کرد. جنیفر لوپز همیشه یک قدم پشت سر افلک راه می‌رود تا آن دو بتوانند به راحتی دست در دست یکدیگر و بدون بلندتر به نظر رسیدن جنیفر لوپز در مقابل دوربین‌ها قرار بگیرند. با وجود علاقه بسیار زیاد بن افلک به همسرش به نظر نمی‌رسد غیرتی بودن او مشکلی در این ازدواج بی نقص به‌وجود بیاورد!

منبع فرتاک تیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی