کد خبر : 23626

پوست شیر | سوتی‌های پوست شیر

سریال پوست شیر با تمام پستی و بلندی‌هایش به اتمام رسید. حال در یک ویدیو می‌توانید تمام گاف‌ها و سوتی‌های سریال پوست شی را تماشا کنید.

به گزارش ورنداز :

سوتی‌های پوست شیر که متعجبتان می‌کند!

سریال پوست شیر با تمام پستی و بلندی‌هایش به اتمام رسید. حال در یک ویدیو می‌توانید تمام گاف‌ها و سوتی‌های سریال پوست شی را تماشا کنید.

در ویدئویی که در ادامه می‌بینید، سوتی‌هایی که در این سریال اتفق افتاد جمع آوری شده است.

انتقاد کیهان از پوست شیر

یک هیجان مجازی هماهنگ شده و حق‌العمل‌کارانه سعی دارد سریال «پوست شیر» را متمایزتر از آثاری جنایی‌-پلیسی که تاکنون ساخته شده، نشان دهد.

از طرفی سریال به صورت هفتگی نمایش داده می‌شود و مخاطب متوجه شمار فراوان حفره‌های روایی سریال نمی‌شود و نقطه ضعف‌های سریال برجسته نمی‌شود.

نخستین دوگانگی سریال در نسبت با داستان و پوشش بازیگران عیان می‌شود. از ابتدای سریال، سازندگان تلاش می‌کنند سردی هوا را به واسطه پوشش بازیگران القاء کنند و همه افراد حاضر در سریال معمولا کاپشن یا پالتو به تن دارند.

اغلب پلیس‌ها مثل «رسول» (بهزاد خلج) حتی در ساختمان آگاهی، برای لحظه‌ای کاپشن خود را از تن در نمی‌آورند، حتی در پشت میز بازجویی و درداخل ساختمان‌های بسته، کاپشن وصله‌ای طراح لباس سریال از تنشان بیرون نخواهد آمد و به همین دلیل مخاطب با تلقی سردی هوا مواجه است.
نعیم مولایی (هادی حجازی‌فر) و رضا پروانه (علیرضا کمالی) به نظر می‌رسد تمایلی ندارند کاپشن و پالتو را از خود جدا کنند، چون ممکن است تبدیل به آدم برفی شوند.

باید به این نکته ظریف هم اشاره کرد، دریافت مولفان از نوآر، نئوآور کاپشن و پالتو القاء هوای سرد است و مخاطب شانس می‌آورد که با باران‌های مصنوعی معمول فریدون جیرانی مواجه نیست.

منبع به وقت صبح
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    زن محب (شهاب حسینی ) کجا بود و از او صحبت نشد

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی