کد خبر : 22806

فال ابجد | فال ابجد جمعه 18 فروردین

فال ابجد جمعه 18 فروردین 1402 خود را آنلاین بگیرید...

به گزارش ورنداز :

فال ابجد جمعه 18 فروردین

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین فروردین 

فروردین

فروردین

فال ابجد شما: ب ب آ

تعبیر : تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیاندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.

 

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت

اردیبهشت

فال ابجد شما: ج ج د

تعبیر : احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین خرداد

 

خرداد

خرداد

فال ابجد شما: د د آ

تعبیر : روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. دوستان و آشنایان قدیمی امروز به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین تیر

تیر

تیر

فال ابجد شما: د ب ب

تعبیر : برای افزایش درآمد به فکر فراگیری مهارت‌های جدیدی باشید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. انسان نصیحت‌پذیری نیستید و گوش‌تان به نصیحت‌های اطرافیان بدهکار نیست، قبل از اینکه این روحیه دردسرهای زیادی رای شما درست کند، از امروز به خودتان قول بدهید که اهمیت بیشتری برای نظرهای اطرافیان قائل شوید و نصیحت‌های افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. هرگز به عشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک نکنید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. پس از مدت‌ها امروز فرصت پیدا می‌کنید تا حسابی بخوابید و استراحت کنید.

مرداد

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین مرداد

مرداد

مرداد

ابجد فال شما: د د د

تعبیر : به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. روزی که با انرژی شروع کرده‌اید را با نیرو و توان بیشتری ادامه دهید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا کار جدید و خلاقانه‌ای را انجام دهید. با انجام این کار خلاقانه، به اطرافیان ثابت نمایید که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد. امروز افکار ناراحت‌کننده‌ای به ذهن‌ شما می‌سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. فرصت فراغتی که دست می‌دهد را به رسیدگی به منزل اختصاص دهید.

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین شهریور

شهریور

شهریور

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر : خیال‌پردازی را کنار بگذارید و زندگی را جدی بگیرید. برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و لحظه‌های عاشقانه‌ای انتظار شما را می‌کشد.

فال ابجد فردا 18 فروردین متولدین مهر

مهر

مهر

فال ابجد شما: د ب ب

تعبیر : دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. احتمال سوء‌برداشت شما از صحبت یا رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. انسان شوخ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن دوستان تازه‌ای پیدا کنید. اجازه ندهید فشارهای کاری فاصله‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود. تفریح‌های کوچک و سرگرم‌کننده را دست کم نگیرید و اجازه ندهید زندگی شما حالتی یک‌نواخت و کسل‌کننده پیدا کند.

فال ابجد روزانه 18 فروردین متولدین آبان

آبان

آبان

فال ابجد شما: آ آ ج

تعبیر : مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده نیز زندگی را با اعتمادبه‌نفس بیشتری در پیش بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌های‌تان را کاهش دهید. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را به زبان بیاورید و ایشان را غرق در محبت کنید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.

فال ابجد روزانه 18 فروردین متولدین آذر

آذر

آذر

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر : روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. کار مهمی که مشغول انجام آن هستید به بار خواهد نشست و مزد زحمت‌های‌تان را می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان وفاداری خودش را به شما ثابت کرده و از هر فرصتی برای کمک به شما بهره می‌گیرد، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که در روزهای سخت و دشوار، همیشه کنار وی خواهید بود. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.

فال ابجد روزانه 18 فروردین متولدین دی

دی

دی

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر : فراموش نکنید که کلید موفقیت در صبر و بردباری نهفته است. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخل‌تان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصی‌شان برآیند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

 

فال روزانه ابجد 18 فروردین متولدین بهمن 

بهمن

بهمن

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر : امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. قرار است برای خرید بیرون بروید، اما از آنجایی که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید، بیشتر از همیشه حواس‌تان به خرید باشد و کالاهای ضروری و مهم را خریداری نمایید.

فال روزانه ابجد 18 فروردین متولدین اسفند

اسفند

اسفند

ابجد فال شما: آ د ب

تعبیر : روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید. از سرمایه‌گذاری‌های مشکوک و پرخطر پرهیز کنید. در غیر این‌ صورت ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.

 

منبع تکراتو
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    چرتوپرته

  • ناشناس

    خوب بود

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی