کد خبر : 22622

رابطه جنسی | علائم نیاز به رابطه جنسی

این نشانه‌ها می‌گویند شما به رابطه‌ی جنسی نیاز دارید.

به گزارش ورنداز :

این نشانه‌ها می‌گویند شما به رابطه‌ی جنسی نیاز دارید.

قطعاً تعیین نیاز به رابطه جنسی برای هر کسی فردی و شخصی است و بستگی به عوامل متفاوتی دارد، اما همچنین باید به این نکته توجه داشت که تعیین نیاز به رابطه جنسی با توجه به تنها یک علامت یا نشانه صحبت‌های غیرعلمی و عقلانی نیست. در واقع برای این که بتوان به درستی نیاز به رابطه جنسی را تشخیص داد، باید به عوامل متعددی توجه کرد.

برخی از علائمی که ممکن است بیانگر نیاز به رابطه جنسی باشند شامل افزایش دلخوشی و خوشحالی، حس پر شور و هیجان، افزایش تمایل به لمس و برقراری ارتباط فیزیکی با دیگران، افزایش تمایل به تماشای فیلم‌های پورنوگرافی و مصرف مواد مخدر و الکلی، افزایش تمایل به برقراری رابطه با دیگران، افزایش خواست به نزدیکی و فعالیت جنسی، و کاهش سطح استرس و اضطراب می‌باشند. 

اگر همسرمان تمایلی به رابطه جنسی ندارد چه کار باید کنیم ؟ | دلیل این اتفاق چیست ؟

اما در عین حال باید گفت که نیاز به رابطه جنسی همیشه یک نیاز طبیعی انسانی نیست و ممکن است نیازهای دیگری پشت این حس و احساس قرار داشته باشد. برای مثال، شاید فرد به دنبال احساس رضایت و رفع تنش‌های روحی و شخصی خود باشد. برای تعیین دقیق نیاز به رابطه جنسی، بهتر است با یک مشاور یا پزشک متخصص مشورت کنید.

نیازهای جنسی در انسان، ممکن است با دیدن تصاویر و فیلم‌های پرمحتوای جنسی، گفتگوهای جنسی، لمس کردن بدن شخص مورد نظر، فضای مجازی و یا تجربه احساسی با شخص دیگر، بروز یابد. بعضی از علائم شایع نیاز جنسی عبارتند از:

- تغییرات در عملکرد جنسی (مانند گرم شدن بدن، تنش در ماهیچه‌های صورت و بدن، فریاد کردن، آب شدن لب ها و ...)

- افزایش فعالیت جنسی و تمایل به مشارکت در روابط جنسی

- خواستن لمس، بوسیدن و صحبت های جنسی

- نیاز به احساس بیشتر از شخص دیگر

- افزایش تمایل به دیدار و یا برقراری ارتباط جنسی با شخص دیگر

مهم است بدانید که هر فردی نیاز به روابط جنسی خود را بر اساس شخصیت و نیازهای فردی خودش تجربه می‌کند و این نیازات در هر شخص به شکل خاص خودشان مشهود می‌شوند.

 

ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    یکی نون نداشت بخوره بهش گفتن پیاز بخور تا اشتهای باز بشه.!!

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی