کد خبر : 22547

فال تاروت کبیر | فال تاروت کبیر، جمعه ۱۱ فروردین

فال تاروت روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت روزانه خود را هرروز در این بخش از سایت ورنداز دنبال کنید.

متولدین فروردین:

کارت و نیمساعت (Eight of Pentacles) به شما نشان می‌دهد که برای دستیابی به موفقیت و ارزش، باید به کار خود تمرکز کنید و به طور مداوم تلاش کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که بهترین راه برای رسیدن به هدف‌های خود، تمرکز بر روی کار شما و بهبود مهارت‌های خود است.

 

متولدین اردیبهشت:

کارت نیمه دوم سپنتا (Seven of Cups) به شما نشان می‌دهد که باید از رویاهای خود جدی بگیرید، اما باید از تصمیمات خود اطمینان حاصل کنید و تمرکز خود را بر روی چیزی که واقعاً مهم است، متمرکز کنید. این کارت به شما تذکر می‌دهد که باید از انتخابات خود آگاهانه استفاده کنید.

 

متولدین خرداد:

کارت سه پنجه (Three of Wands) به شما نشان می‌دهد که باید به رویاهای خود رسیدگی کنید و به دنبال فرصت‌های جدید باشید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که با تلاش و صبر، می‌توانید به هدف‌های خود دست یابید.

 

متولدین تیر:

کارت قلعه‌دار (The Tower) به شما نشان می‌دهد که باید از تجربه‌های نامطلوب خود یاد بگیرید و از آن‌ها در آینده استفاده کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که در برخورد با تحولات ناگهانی در زندگی، باید از شجاعت خود استفاده کنید و به تغییرات بپذیرید.

 

متولدین مرداد:

کارت ستاره (The Star) به شما نشان می‌دهد که باید به کارهایی که شما را خوشحال می‌کنند، تمرکز کنید و با اعتماد به نفس خود به دنبال آرزوهای خود بروید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که همیشه باید به امید آینده و فرصت‌های جدیدی که پیش روی شماست، ایمان داشته باشید.

 

متولدین شهریور:

کارت عدالت (Justice) به شما نشان می‌دهد که باید به تعادل در زندگی خود توجه کنید و در تصمیم‌گیری‌های خود به عدالت عمل ک

نمایید. این کارت به شما تذکر می‌دهد که باید در همه کارهای خود، با دقت و حوصله عمل کنید و برای رسیدن به هدف‌های خود، از طریق روش‌های عادلانه عمل کنید.

 

متولدین مهر:

کارت ملکه سکوت (Queen of Swords) به شما نشان می‌دهد که باید بهبود مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید و از ذهنیت منفی دوری کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به موفقیت باید با خودتان صادقانه برخورد کنید و با تمرکز و پشتکار به هدف‌های خود بروید.

 

متولدین آبان:

کارت ملکه پنجه (Queen of Wands) به شما نشان می‌دهد که باید به انگیزه‌های خود توجه کنید و تلاش کنید تا با اطمینان و شجاعت به هدف‌های خود دست یابید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که باید با اعتماد به نفس خود، از تجربیات خود در زندگی و کار استفاده کنید.

 

متولدین آذر:

کارت چرخش (The Wheel of Fortune) به شما نشان می‌دهد که باید پذیرفتن دورویستی‌های زندگی را فرا گیرید و با اطمینان به آینده نگاه کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که باید به همه تغییرات زندگی خود، با شجاعت و امید نگاه کنید و برای رسیدن به موفقیت، با تلاش و پشتکار به هدف‌های خود بروید.

 

متولدین دی:

کارت خورشید (The Sun) به شما نشان می‌دهد که باید به خوشبختی و شادی‌های زندگی خود توجه کنید و به دنبال روش‌های خلاقانه و جذاب برای رسیدن به هدف‌های خود بگردید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که باید به آینده با امید و خیال راحتی نگاه کنید و با پشتکار و تمرکز به هدف‌های خود بروید.

 

متولدین بهمن:

کارت دو سکه (Two of Pentacles) به شما نشان می‌دهد که باید به تعادل در زندگی خود توجه کنید و سعی کنید تا در همه کارهایتان، با توجه به فرصت‌هایی که پیش رویتان است، عمل کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که باید با هوشیاری و دقت، به هدف‌های خود بپردازید و بهبود مهارت‌های خود کار کنید تا به موفقیت دست یابید.

 

متولدین اسفند: کارت نیمه دوم عدالت (Two of Swords) به شما نشان می‌دهد که باید در مواجهه با تصمیمات پیچیده، با دقت و هوشیاری عمل کنید. این کارت به شما یادآوری می‌کند که برای رسیدن به موفقیت، باید شجاعت خود را به چالش کشیده و با تمرکز و صبر به هدف‌های خود بروید.

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی