کد خبر : 22523

خوردن غذا | تند خوردن غذا

غذاهای تند را در وعده غذایی خود اضافه کنید و فواید عجیب و بی نظیر آنها را ببنید

به گزارش ورنداز :

غذاهای تند را در وعده غذایی خود اضافه کنید و فواید عجیب و بی نظیر آنها را ببنیدغذاهای تند مثل سیر و پیاز و برخی از ادویه جات تند مانند فلفل قرمز، پودر کاری و نیز  سس  های تند خواص ضد سرطان دارد. سیر و پیاز میکروب کش است. غذاهای تند محافظ قلب بوده و برای رفع درد مفاصل و  آرتروز  مفید است. ویتامین B3 موجود در آنها می تواند از کلسترول خون بکاهد.التهاب را "قاتل مخفی" خواند، چون خطر ابتلا به دیابت، آلزایمر، بیماری های قلبی عروقی، ورم مفاصل و سرطان را افزایش می دهد.خوشبختانه، ادویه هایی مانند زردچوبه، میخک، دارچین و زنجبیل خاصیت آنتی اکسیدان قوی دارند که می توانند به مبارزه با التهاب کمک کنند. طبق تحقیقات، کورکومین، دارویی که در زرد چوبه یافت می شود به کاهش ورم کمک می کند.

فواید و خواص غذای تند برای زنان و مردان

1. مبارزه با التهاب:2. عمر ببیشتر:

اگر بخواهید 100 سال زندگی کنید، می توانید در غذاهایتان ادویه استفاده کنید. طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه هاروارد و مرکز ملی و کنترل بیماری ها، خوردن غذای تند به مدت شش یا هفت روز در هفته می تواند خطر مرگ را تا 14 درصد کاهش دهد.

افزایش طول عمر از فواید غذای تند

خواص و فواید غذای تند را بدانید

3. کاهش ریسک ابتلا به سرطان:

کپسایسین، ترکییبی که در فلفل چیلی یافت می شود نیز می تواند به مبارزه با سرطان کمک کند.در مطالعه حیوانی، محققان دریافتند که کپسایسین مانع رشد سرطان پروستات می شود.افزودن زردچوبه به غذاها می تواند به جلوگیری از سرطان کمک کند.با توجه به تحقیقات، کورکومین می تواند ریسک سرطان معده، مغز، استخوان و پستان را کاهش دهد.4. کنترل هوس غذا خوردن و البته کاهش وزن :محققان می گویند که نمی توانند بگویند که به طور مستقیم غذای تند بر طول عمر طولانی ربط دارد و مطالعات بیشتری باید برای تایید این یافته ها انجام شود با این حال، آن ها بر این باورند که مصرف منظم غذای تند می تواند عوامل خطر مرگ مانند سرطان، بیماری های تنفسی و بیماری های قلبی را کاهش دهد.وقتی که حتی گرسنه نیستید، هوس غذا می کنید؟ادویه هایی مثل دارچین می تواند سطح قند خون شما را تنظیم کند و در نتیجه باعث می شود که هوستان را کنترل کنید.به گفته دانشگاه جورجیا، ادویه های دیگری که می توانند به تنظیم کردن قند خون کمک کنند، عبارتند از:

  • ریحان
  • میخک قرم
  • اسطوخدوس،
  • پونه کوهی
  • بادرنجبویه
  • نعناع و گشنیز.

کاهش وزن

لاغری و کنترل هوس غذا با خوردن غذاهای تند

غذاهای تند چه فوایدی دارند؟

5. افزایش متابولیسم:

شما باید راه های مختلفی برای بالا نگه داشتن متابولیسم پیدا کنید.طبق تحقیقات، با استفاده از فلفل قرمز می توانید سوخت بدن خود را بالا نگه دارید. این ادویه هم می تواند اشتهای شما را تنظیم کند.

ارسال نظر

تبلیغات متنی