کد خبر : 2228

سرگرمی

بریتنی اسپیر، خواننده و ترانه نویس ۴۰ ساله آمریکایی، در حال نوشتن کتابی درباره زندگی شخصی خود است و بسیاری از خبرگزاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که پس از چاپ این کتاب، تمامی نسخه‌های این کتاب به سرعت فروخته می‌شوند.

به گزارش ورنداز :

او به طرفداران خود بیان کرد: «من در حال حاضر مشغول نوشتن کتابی درباره زندگی خودم هستم. اگرچه مرور خاطرات و بیان وقایع گذشته سخت است، اما این کار می‌تواند راهکاری برای بهبود روح و روان من باشد.» او در ادامه بیان داشت که: «من هرگز نتوانستم درباره آنچه که در زندگی من رخ داده آشکارا صحبت کنم. زمانی که این اتفاقات برای من رخ داد جوانی بیش نبودم و حالا با گذشت چندین سال قصد دارم تا به این اتفاقات بپردازم. مطمئنم که این کار برای بیشتر افراد بی ربط به نظر می‌رسد و من کاملاً از آن آگاهم!»

بریتنی همچنین از این فرصت استفاده کرد و از عذرخواهی دوست پسر سابق خود یعنی جاستین تیمبرلیک به دلیل "رفتار‌های جاستین در گذشته و اذعان به اینکه او از سیستم زن ستیزی برای جدایی تلخ آن‌ها از یکدیگر سود برده است"، قدردانی کرد.

نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه

اگرچه بریتنی از سوی خانواده‌اش مورد آزار و اذیت یا تهدید قرار نگرفت، اما او پس از ۲۰ سال از این فرصت استفاده کرد و از خانواده خود عذرخواهی کرد. او بیان داشت: «همانطور که جاستین با احترام از من و janet عذرخواهی کرد، من نیز از روشنفکری به جای احساساتم استفاده می‌کنم.»

او بیان داشت: «به هر حال... من فقط می‌خواستم مردم بدانند که من به این مسائل اهمیت می‌دهم و بابت همه اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده است، خیلی متاسفم!»

نویسنده شدن خواننده معروف و پرحاشیه

طرفداران وفادار بریتنی به این خبر واکنش‌های مثبتی داشتند و بخش نظرات او را مملو از تمجید کردند. سام اصغری، نامزد این خواننده نیز اولین نفری بود که از او در این باره حمایت کرد. او بیان داشت: «من اولین نسخه این کتاب را می‌خرم!»با این حال، بریتنی از دادن اطلاعات بیشتر درباره عنوان یا زمان چاپ این کتاب خودداری کرد و طرفداران را برای یک سورپرایز بزرگ منتظر نگه داشت.

منبع تابناک
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی