کد خبر : 21089

سارقان | سارقان خانه

دزدان خانه های شرق تهران چطور از خالی بودن خانه ها مطمئن می شدند بعد از دستگیری فاش شد

به گزارش ورنداز :

دزدان خانه های شرق تهران چطور از خالی بودن خانه ها مطمئن می شدند بعد از دستگیری فاش شد 

در پی وقوع یک سرقت منزل در شرق تهران، کارگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی طی یک سری اقدامات فنی و پلیسی در کم تر از 72 ساعت توانستند اعضای این باند و مالخران را دستگیر کنند.سرهنگ سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره آخرین اقدامات پلیس در برخورد با سارقین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل ما توانستیم، یک باند ویژه سرقت منزل  را از طریق اقدامات فنی و پلیسی به متهمان اصلی دست پیدا کردیم.وی افزود: این باند سرقت منزل تا کنون به 20 فقره سرقت منزل در شرق تهران اعتراف کرده اند.سرهنگ مجیدی همچنین از دستگیری یک باند 4 نفره خبر داد و گفت: در پی وقوع یک سرقت منزل در شرق تهران، کارگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی طی یک سری اقدامات فنی و پلیسی در کم تر از 72 ساعت توانستند اعضای این باند و مالخران را دستگیر کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی درباره شگرد این باند خاطرنشان کرد: این باند ابتدا شروع به زاغ زنی کرده و بعد از اینکه با به صدا درآوردن زنگ خانه، متوجه شده بودند که کسی در منزل نیست با تخریب توپی درب اصلی ساختمان وارد منزل شده و به دلیل داشتن فرصت کافی، تمام اموال قیمتی و هرچه که امکان فروش آن وجود داشته است را سرقت کرده اند. 

مجیدی با بیان اینکه با روش های پلیسی ما توانستیم مخفیگاه این افراد را در استان البرز و تهران شناسایی کنیم افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه در این سرقت 50 میلیارد ریال ارزیابی شده است. ما به شهروندان عزیز تهرانی می گوییم که خانه ها را خالی نگذارند یا اگر فرد مورد اعتمادی را می شناسند، خانه را به او بسپارند. همچنین برای خانه خود از دزدگیر یا قفل های خوب استفاده کنند تا به راحتی سارقان نتوانند به منازل آنها وارد شوند.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی