کد خبر : 20072

آتش سوزی | آتش سوزی در قوچان

آتش‌سوزی گسترده هشت واحد تجاری در قوچان رخ داد

به گزارش ورنداز :

آتش‌سوزی گسترده هشت واحد تجاری در قوچان رخ داد 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت: آتش سوزی بامداد امروز، پنجشنبه در بازار قوچان (ابتدای خیابان شهید بهشتی) با تلاش آتش نشانان مهار شد اما عملیات کاوش و جلوگیری از بازگشت حریق تا صبح ادامه یافت.وجود گذشت بیش از دو ساعت از شروع آتش‌سوزی گسترده هشت واحد تجاری در قوچان، آتش‌نشانان همچنان در حال مهار آتش هستند.

شهردار قوچان با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از حدود دو ساعت قبل یک واحد تجاری پلاستیک فروشی که حاوی مواد اشتعال‌زا بود دچار حریق می‌شود.آتش از طریق سقف چوبی مغازه ها به ۶ واحد تجاری دیگر سرایت کرد.

سید ابوالفضل فاضلی حق‌پناه اظهار کرد: با توجه به اینکه آتش از انتهای مغازه آغاز شده بود پس از اطلاع آتش‌نشانان به سرعت به محل رسیدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه این واحد تجاری بسته بود بازگشایی انجام و همزمان نسبت به تخلیه مغازه‌های مجاور اقدام شد.

آتش‌سوزی گسترده هشت واحد تجاری در قوچان/ آتش هنوز مهار نشده است

شهردار قوچان با بیان اینکه آتش به دیگر مغازه‌های اطراف سرایت کرده است؛ ادامه داد: چون سقف‌های مغازه‌ها یکپارچه از چوب بوده آتش به تمام مغازه سرایت کرده و در حال حاضر ماموران مشغول تخریب سقف هستند، امیدواریم با تخریب سقف و جلوگیری از آتش‌سوزی بتوانیم آن را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه اموال مغازه‌داران در حال تخلیه است، گفت: هرچند سقف چوبی و یکپارچه و از سویی آتش‌سوزی گسترده شرایط را سخت نموده اما آتش نشانان با کار تخصصی خود مشغول مهار آتش هستند.

ولی زاده افزود:آتش زیر خاکستر همچنان وجود دارد و عملیات ایمن سازی محل همچنان در حال انجام است. 

شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی
ارسال نظر

تبلیغات متنی