کد خبر : 19668

متن تسلیت | اس ام اس تسلیت به دوستان

در این مطلب چند متن مناسب تسلیت برای از دست دادن اقوام به دوستان را میخوانید

به گزارش ورنداز :

در این مطلب چند متن مناسب تسلیت برای از دست دادن اقوام به دوستان را میخوانید

 می دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمی تواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا می خواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.واژه‌ها به یاری ذهن نمی آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مهربان، آسوده از همه ی رنج‌های‌ بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه همه ی همکاران و دوستان خودرا بپذیرید.دوست خوب و خواستنی‌ام…

 

متن تسلیت به دوستان

واژه‌ها به یاری ذهن نمی آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. مصیبت وارده رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مهربان، آسوده از همه ی رنج‌های‌ بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه همه ی همکاران و دوستان خودرا بپذیرید.

دوست خوب و خواستنی‌ام…

غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است و بدون شک تنها با توسل به حضرت حق تحمل این غم ممکن است. از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی جهت این عزیز تقاضای دارم.
امیدوارم بزودی لبخندت را ببینم.

پدر همچون چراغی پرفروغ

گرمابخش و نوربخش خانه است

غم کمی نیست چراغ خانه خاموش گردد

از صمیم قلب درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت می گوییم

این گنج نهان در دل خانه پدرم بود

هم بال و پرم بود و همی تاج سرم بود

هرجا که زمن نام و نشانی طلبیدند

هم نام بلندش سند معتبرم بود

درگذشت … گرامیتان رابه جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات، برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال تقاضای می‌نماییم.

از طرف…

منبع روزانه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی