کد خبر : 19442

مسکن | مسکن رایگان

طبق بودجه سال ۱۴۰۲ خانواده هایی که فرزندان چهار قلو بیشتر دارند به آنها یه قطعه زمین یا یک واحد مسکونی رایگان تعلق میگیرد.

به گزارش ورنداز :

طبق بودجه سال ۱۴۰۲ خانواده هایی که فرزندان چهار قلو بیشتر دارند به آنها یه قطعه زمین یا یک واحد مسکونی رایگان تعلق میگیرد.

مطابق بند «ح» تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که مربوط به مسکن و حمل و نقل است به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های صاحب فرزندان چهارقلو و بیشتر اختصاص دهد.

هم‌چنین پیش از این در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت به خانوارهایی که فرزند سوم و بیشتر آنها پس از تصویب این قانون به دنیا بیاید زمین ۲۰۰ متری با نرخ دولتی واگذار می‌کند. آیین‌نامه این طرح، شهریورماه امسال به تصویب هیات وزیران رسید.

منبع خبر آنلاین
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • هوشنگ نصیری صور

    با سلام و خسته نباشید
    والله من اول سال ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ جوابی از هیچ نهاد و یا اداره ای دریافت نکردیم اگه میشه زودتر بدین با سه تا بچه با این گرانی و وضع جامعه بخدا مستاجری و بیکاری خیلی خیلی بده یا زمین رایگان بدین یا یک واحد مسکونی بدین دیگه پولی ندارم داره آبرو پیش خانوادم میره ممنون مرسی

  • پدر

    سلام چرا فقط چهار قلو پس. بچه های که ما داریم قلو ندارند ایرانی نیستن. چی بگم. از شانس بد ما ایران به دنیا امدیم

  • پدر.

    پیامم را زیر نویس کنید شاید یه مسئول ببینه ــپیام قبلی

  • امید

    خدا لعنتتون کنه پس من که سه تا بچه کوچیک زیر پنج سال دارم هیچ حق و حقوقی تو این مملکت ندارم بچه سومم 9ماه زودتر از تصویب قانون طرح جوانی جمعیت سه فرزندی بدنیا اومده آخه این چه عدالتی هست

  • ناشناس

    دولت تو قول خانوا دع فرزندسوم به بالامون ده گول حرف دروغ دولت و نخورید خرجازیادشدع واین دولت دروغی ثبات ندارع

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی