کد خبر : 18338

فال روز | فال روزانه شخصی ۲۸ آذر

فال روزانه شخصی ۲۸ آذر ۱۴۰۱ را برای ماه های مختلف در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه شخصی ۲۸ آذر ۱۴۰۱ را برای ماه های مختلف در ورانداز میخوانید 

فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

روز حساسی را در پیش دارید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اعضای خانواده وقت زیادی از شما را می‌گیرند و امروز فرصتی برای رسیدگی به کارهای شخصی پیدا نمی‌کنید.

 

فال ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید.  کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگیتان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق ‌زندگیتان داشته باشید.  به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.

 

 فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

افکار پریشانی دارید و تمرکزتان را در زندگی از دست داده‌اید. قبل از اینکه این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد، چاره‌ای برای حل آن بیندیشید و فکرهای نگران کننده را کنار بگذارید.  اهل عمل نیستید و با مشکلات روبه‌رو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید.

به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد.فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید.   کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید. مدتی است که تفاهم سابق را با همسر یا عشق ‌زندگیتان ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و شرایط تفاهم و همدلی را فراهم نمایید.فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای ماه متولدین مرداد

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی عاشق شده و شما را در این احساس شریک خواهد کرد. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.

  یکی از آشنایان دائم در کارهای خصوصی شما دخالت می‌کند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در نتیجه امروز با این فرد صحبت کنید و دست ایشان را از زندگی خصوصی خود کوتاه نمایید. امروز بخت با شما یار است، از این فرصت برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.

فال روز ۲۸ آذر  ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید. احتمال زیادی وجود دارد که مرتکب اشتباه بزرگی شوید. به نفع شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.

مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید.فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود.

دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فال روز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید.

این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.

فال روز دوشنبه ۲۸ آذر  ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پولی به دست شما می‌رسد، اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید.

 فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید..

فال روز ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد. با این حال اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید.

یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود. دوستان و آشنایان درک کاملی از شما ندارند و این وضعیت شما را در موقعیت بدی قرار داده است. روحیه مضطربی دارید و زود از کوره در می‌روید. این روحیه را کنار بگذارید و تسلط بیشتری بر اعصابتان داشته باشید.

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

تبلیغات متنی