کد خبر : 18211

فال | فال حافظ

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش ورنداز :

فال حافظ

فال حافظ  به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد.فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فروردین

فروردین

بالابلند عشوه گر نقش باز من

کوتاه  کرد قصه زهد دراز من

نقشی بر آب می‌زنم از گریه حالیا

تا کی شود قرین حقیقت مجاز من

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ  امروز  شما نشان می دهد غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید. علت اشتباه و شکست ها را بررسی کنید تا با موانع آشنا شده و در راستای رفع آنها بکوشید. ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل به خدا به راه تان ادامه دهید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی

یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

می ده که گر چه گشتم نامه سیاه عالم

نومید کی توان بود از لطف لایزالی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد زندگی در گذشته و نگرانی بیش از اندازه برای آینده کار انسان عاقل نیست. تو باید به حال و فرصتی که در اختیار داری فکر کنی و آن را غنیمت شماری زیرا ممکن است  فردا  دیگر چنین فرصتی در اختیارت قرار نگیرد. از خداوند بخواه تا تو را از این سردرگمی نجات دهد. با توکل به خدای مهربان می‌توانی مسیر درست را یافته و به شکوه و عزت برسی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند

تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مراقب باشید که شکست‌ها یا بدشانسی‌ها شما را ناامید و مأیوس نکند. در راه رسیدن به هدف سست نشوید. از تجربه‌هایی که در این راه به دست آورده‌اید استفاده کنید. از  کنایه  و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند

طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند

زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید دلتنگ کسی هستی که در دلت جایگاه ویژه ای دارد و هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی تواند جای او را برایت پر کند، دلت حتی برای یک لبخند او نیز تنگ شده است. ان‌شاءالله که  به زودی  دلتنگی ات برطرف شود

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

روشنی طلعت تو ماه ندارد

پیش تو گل رونق  گیاه  ندارد

گوشه ابروی توست منزل جانم

خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ  شما می گوید بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچ کس بر نمی‌آید و این به دلیل ذوق و سلیقه خودتان است. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

دمی با  غم  به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد

به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد

به کوی می فروشانش به جامی بر نمی‌گیرند

زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی‌ارزد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دنیا و تمام آنچه در آن است نمی‌ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. از فرصت هایت استفاده کن و از زندگی ات لذت ببر.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم

که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که به دنبال یافتن کسی هستی که بتوانی به راحتی با او درددل کنی. خجالت کشیدن و گوشه‌نشینی برای تو نتیجه‌ای نخواهد داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذار تا دلت زنده و جوان شود. تو به هدف‌هایت می‌رسی زیرا نشانه‌هایی از آن را لمس کرده‌ای.  برای رسیدن به آنچه دوست داری باید تحمل مشکلات را داشته باشی. با کمی زحمت و تلاش به زودی به نتیجه ایده آل می‌رسی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسید. شانس به شما رو کرده است، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم و ناراحتی های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

عشقبازی و جوانی و  شراب  لعل فام

مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

هر که این عشرت نخواهد خوشدلی بر وی تباه

وان که این مجلس نجوید زندگی بر وی حرام

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خدای بزرگ شما را انسان خوشبختی آفریده است زیرا تمام امکانات لازم و وسایل پیشرفت و ترقی را در اختیار تو نهاده است و تو باید قدر این نعمات خداوندی را بدانی و از آنها استفاده مطلوب کنی؛ در غیر این صورت عمر و زندگی خود را از دست داده ای و این در حالی است که می توانی زندگی شادی داشته باشی.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

زبان خامه ندارد سر بیان فراق

وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال

به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امید  کلید  همه موفقیت ها و پیروزی هاست، اگرچه تاکنون از سختی های زیادی گذشته و مشکلات فراوانی را تحمل کرده اید اما همچنان امیدوار باشید و صبوری پیشه کنید تا به اهداف خود برسید. این روزها نیز خواهد گذشت و شادی و خوشبختی جای غم و اندوه را خواهد گرفت.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

هزار دشمنم ار می​کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند

به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که اگر همه جهان با تو دشمن باشند وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

هزار دشمنم ار می​کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

تو را  چنان  که تویی هر نظر کجا بیند

به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اگر همه جهان با تو دشمن باشند وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

منبع رکنا
ارسال نظر

تبلیغات متنی