کد خبر : 17220

خیلی ایده ها برای ثروت مند شدن وجود دارد اما واقعا کدام یک از آن ها است که می تواند ما را پولدار کند؟

به گزارش ورنداز :

خیلی ایده ها برای ثروت مند شدن وجود دارد اما واقعا کدام یک از آن ها است که می تواند ما را پولدار کند؟

من با تحقیق بسیار توانسته ام با یک ایده جدید که آن را از یک دوست شنیدم و دنبال کردم در زمینه ارده به ثروتی عظیم دست پیدا کنم و می خواهم اکنون آن را با دیگران به اشتراک بگذارم تا شما هم بتوانید در مسیر ثروت پرواز کنید.

ارده قرمز

ارده قرمز در واقع همان ارده دو آتیشه ای است که بسیار مقوی بوده و دارای طبعی گرم می باشد. برای تهیه ارده قرمز بر خلاف ارده های معمولی از کنجد بو داده استفاده می شود که این امر موجب خوشمزه و خوش طعم شدن آن می شود.

این ارده از کنجد بو داده درجه یک تهیه شده و و نقش موثری در کاهش کلسترول بد خون داشته و موجب افزایش کلسترول مفید خون خواهد شد.

در صورتی که به دنبال تقویت ارده قرمز هستید می توانید از شیره انگور، شیره توت، عسل و یا سایر شیرین کننده های طبیعی که در دسترس تان باشد در ترکیب تان استفاده نموده و پر وعده های غذایی صبحانه و عصرانه از آن میل کنید.

برای تشخیص ارده قرمز اصل توجه کنید که نمونه اصل و درجه یک آن می بایست خیلی غلیظ یا سفت نباشد در صورتی که با ارده قرمز غلیظی مواجه شدید احتمال استفاده از ترکیبات یا افزودنی های دیگری که باعث کاهش کیفیت ارده می شود قوت می گیرد.

1-1

ارده شکلاتی

همه ی ما ارده شکلاتی را می شناسیم ارده ای که به واسطه اضافه کردن شکلات به  کنجد حاصل می شود حال اگر مشتاق مطالعه ویژگی های ارده قرمز دکتر خیر اندیش هستید به ادامه مطالب توجه کنید.

ارده شکلاتی دارای طبعی گرم و مرطوب بوده و برای درمان بیماری های ناشی از سردی مانند معده درد، درد مفاصل و عضلات مناسب خواهد بود ایشان مطرح می کنند که چنانچه شما دارای بنیه ضعیفی هستید و دچار ضعف و خستگی مفرط در فعالیت های روزانه هستید در صورتی که نمی توانید کنجد بو داده را در برنامه غذایی خود بگنجانید حتما استفاده از ارده قرمز را فراموش نکنید.

البته در مصرف آن می بایست اعتدال را رعایت کنید چرا که مصرف بیش از حد آن اصطلاحا موجب گرمی و گر گرفتگی بیش از حد خواهد شد.

1-2

ارده کنجد

از بهترین صبحانه‌های دنیا، ارده کنجد است این فرآورده بسیار مقوی و خوشمزه از کوبیدن دانه‌های کنجد تشکیل  شده است.

ارده کنجد یک ماده غذایی صد درصد طبیعی و خالص بوده که هیچ ماده شیمیایی در روند تولید آن به کار نرفته ارده را معمولا همراه با عسل، چهار شیره، شیره انگور و یا شیره خرما مخلوط کرده و نوش جان می‌کنند، و یا از حلوا ارده شیره خرمایی به عنوان یک صبحانه مقوی و پرانرژی استفاده می‌کنند.

این ماده غذایی برای تمامی گرو‌ه‌های سنی لذیذ و مقوی است و از کامل‌ترین صبحانه‌ها به شمار می‌رود. جالب است بدانید بیش از ۴۰۰۰ سال پیش، نام ارده در متون باستانی متعلق به نواحی رودخانه‌های دجله و فرات، توسط تاریخ‌نویسانی مانند هرودوت برده شده است؛ وی داستان‌هایی را درباره‌ی مصرف ارده توسط خانواده‌ی سلطنتی بیان کرده است؛ ارده به عنوان یک ماده‌ی غذایی شناخته می‌شد که سزاوار خدایان است.

1-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی