کد خبر : 17053

پیروی از عملکرد افراد موفقی که از طریق یک ایده به پول و ثروت رسیده‌اند، یکی از بهترین میانبرها برای ثروتمند شدن در ایران فعالیت در حوزه شال و روسری است که سود بالایی در این زمینه در خود جای داده است. حال بیایید چند نمونه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش ورنداز :

پیروی از عملکرد افراد موفقی که از طریق یک ایده به پول و ثروت رسیده‌اند، یکی از بهترین میانبرها برای ثروتمند شدن در ایران فعالیت در حوزه شال و روسری است که سود بالایی در این زمینه در خود جای داده است. حال بیایید چند نمونه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

روسری زنانه

اگر به تفاوت جنس های مختلف روسری زنانه بپردازیم، می توان از جنس های حریر، ترمه ابریشم، نخی، پشمی، ساتن و غیره نام برد که هر کدام جنس و کاربرد بسیار متفاوتی دارند و در بازار به صورت کاملا متفاوت عرضه شده و به فروش می رسند که به بررسی هر کدام می پردازیم. نوعی دیگر از پارچه های روسری ابریشم می باشد که معمولا بیشتر برای مجالس و مهمانیهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد و برای تموم فصول مناسب است. حال به سراغ نوعی دیگر از پارچه های روسری یعنی ساتن برویم که این روسری ها با این نوع جنس بسیار شکیل، لوکس و مجلسی هستند و در تمام فصول نیز کاربرد دارند. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از روسری زنانه به طور کل داشته باشیم، جدا از مجلسی یا ساده بودن آن می توان گفت که روسری یک پارچه مربعی شکل است که در ابعاد مختلف و در طرح ها و نقش های گوناگونی وجود دارد و طرح های چاپ شده روی روسری جدا از جنس پارچه پنبه ای آن باعث ایجاد متنوع بودن آنها است و همچنین یکی از رایج ترین اندازه های روسری صد در صد سانتی متر است.

4-1

روسری کشمیر

روسریها از مهم ترین قسمتهای پوشاک بانوان به حساب می آیند و انواع مختلفی دارند که روسری کشمیر نگین ظفر یکی از همین مدلهای زیبا و شیک محسوب می شود. ما در این جا قصد داریم از انواع مختلف روسریها و شالهای کشمیر برایتان توضیحات مفیدی را ارائه دهیم. روسری از محبوب ترین و متنوع ترین پوشاک نزد بانوان می باشند و روسری نگین ظفر نیز با ارائه ی محصولاتی شیک و کاربردی توانسته است از بازار فروش خوبی برخوردار شود. روسریها دارای انواع و اقسام و مدلها هستند از جمله روسری حریر، روسری نخی، روسری ساتن ابریشم، روسری ابریشمی و اجناس مصنوعی و نایلونی. شال و روسریهای حریر معمولا بسیار نازک و سبک می باشند و برای فصل تابستان بسیار مناسب اند، همچنین این نوع روسریها معمولا برای مجالس و مهمانیها مناسب می باشند. حریرها نیز دارای انواع مختلفی می باشند. هدیه دادن شال یا روسری دارای مزایای بسیار زیادی می باشد، از جمله این که این کالاها از قیمتهای بسیار مناسب و به صرفه ای برخوردارند و بعد اینکه آنها دارای سایز خاصی نمی باشند که شما را دچار مشکل کنند و دارای تنوع و طرح و رنگهای زیادی می باشند که می توانید برای هر سلیقه ای یا گروه سنی آنها را خریداری نمائید. همچنین شال و روسریها برای هر فصلی مناسب می باشند و یک خرید محدود فصلی به حساب نمی آیند و جزء پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین پوشاک نیز به حساب می آیند.

4-2

شال حریر

شال حریر گلدار بسیار زیبا و مجلسی می باشد که می توان آنها را در هر مکانی استفاده کرد و علاوه بر مجالس شادی و یا ترحیم، در مکانهای بیرونی، کوچه و خیابان، پارک و مسافرت، خریدهای روزمره و غیره از آنها استفاده نمود. طراحیهای گلدار بر روی شالهای حریر بسیار متنوع و زیبایی می باشد که نظر هر بیننده ای را می تواند بر روی خود جلب نماید و اکثر بانوان با هر سن و سالی از این نمونه شالها می توانند استفاده کنند که این مدلها مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. اکثر بانوان اعم از پیر و جوان از شالهای حریر گلدار استقبال خوبی کرده اند. طراحی این شالها به صورت نازک می باشد که نقطه های بسیار کوچک به صورت مرتب در کنار همدیگر و بر روی سطوح این پارچه حریر نقش و نگار گرفته اند که سبب زیبایی و جذابیت این مدلها شده است. این مدلهای شال در ابعاد مختلفی تولید می شود که برخی از آنها ساده و برخی به صورت منگوله دار تولید می شوند و با حجم بالایی از استقبال بانوان ایرانی قرار گرفته است که به همین دلیل سبب شده تولیدات آن افزایش یابد و قسمت عمده ای از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.

4-3

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی