کد خبر : 17052

من با تولید آدامس ثروتم را افزایش دادم. من با ورود به حوزه آدامس توانستم انواع متنوعی از این محصول را تولید کنم وکسب و کارم را رونق دهم. طی مدت کوتاهی به ثروت و سود بالایی در این زمینه رسیدم، حال بیایید باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

به گزارش ورنداز :

من با تولید آدامس ثروتم را افزایش دادم. من با ورود به حوزه آدامس توانستم انواع متنوعی از این محصول را تولید کنم وکسب و کارم را رونق دهم. طی مدت کوتاهی به ثروت و سود بالایی در این زمینه رسیدم، حال بیایید باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

آدامس کوهی

در بعضی اوقات مشخصات آدامس کوهی سقز درجه یک کمک می کند تا افراد بتوانند یک کالای بی نظیر را از این راه برگزینند، باید متوجه این نکته شده باشید که کیفیت این محصولات بسیار بالا هستند و کشور سازنده آن ایران می باشد این نوع از آدامس ها به روش صنعتی و سنتی تهیه شده است. آدامس کوهی یا سقز را می توان به صورت ساده و طعم دار در بازارها و فروشگاه ها پیدا کرد که در صنعت های بسیار گوناگونی از آن ها استفاده می شود به همین علت است که باید این محصولات را خیلی خوب بشناسید تا در زمان سفارش و تقاضای آن ها دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و توصیه ما به شما عزیزان این است که پیش از خرید یا سفارش حتما اطلاعاتی از مشخصات این محصول را نیز به طور دقیق و کامل مورد مطالعه قرار دهید تا قادر باشید کالای مورد نظر و دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید.

3-1

آدامس ایرانی

اکنون برندهای گوناگونی از آدامس ایرانی در بازار ایران موجود است که در زیر به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم. آدامس نوعی جویدنی مصنوعی است که می‌توان گفت همه‌ی ما به گونه‌ای در زندگی روزمره خود از آن بهره می‌بریم. از فواید آن نیز می‌توان به رفع بوی دهان و حتی سرگرمی و سلامت دندان‌ها اشاره کرد. در قدیم سقز نوعی آدامس معمول در ایران بود. اما شرکت و تولید کننده ای قادر است از این دید قابل اعتماد باشد که همیشه باکیفیت ترین، مرغوب ترین و خوش‌طعم ترین محصولات را با رعایت نکات بهداشتی در زمینه توزیع به کار بگیرد. از این رو فروش به روز شده آدامس ایرانی و آبنبات میوه ای نیز تاثیر فوق العاده ای در ارز آوری داشته است همیشه و در همه حال مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا نسبت به مصرف روزانه و مدوام آدامس مبادرت می ورزند و تلاش می کنند تا از بهترین و مناسب ترین نوع آنها در سلامت دهان و دندان و حفظ آرامش خود بهره بگیرند.

3-2

آدامس سقزی

اما با این وجود شما برای اطلاع بیشتر از قیمت آدامس سقزی می توانید به خود کارخانجات وتولید کنندگان این محصول مراجعه کرده که شامل قیمت های واقعی می باشد و همچنین به روز بوده در نتیجه برای خریداران نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود. کیفیت آدامس سقز کوهی سقز باید هم از نظر بسته بندی و همچنین داشتن نشان استاندارد نیز مورد بررسی قرار گیرد و شما هنگام خرید این محصول حتما به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید و این که طعم های که در آن به کار رفته از مواد شیمیایی نباشند که برای بدن انسان بسیار مضر بوده و توجه به این موضوع از اهمیت خاص و به سزایی برخوردار می باشد. واژه های آدامس سقز، آدامس طبیعی، آدامس کوهی، آدامس درختی، آدامس گیاهی، آدامس تربانتین، آدامس کردی و … برای آدامس حاصل از سقز طبیعی رایج هستند. درواقع آدامس سقز، اصطلاح عامیانه تر و رایج آدامس طبیعی در بین مردم است. منظور از آدامس سقز، آدامس حاصل از شیره سقز یا صمغ درخت بَن است. استفاده انسان از صمغ ارزشمند درخت سقز، تاریخچه بسیار دور و درازی دارد. شیره سقز به دلیل خواص باارزش دارویی و درمانی، از دیرباز مورد توجه بوده است. بر همین اساس از گذشته بسیاری از افراد با جویدنی سقز آشنایی دارند.

3-3

 

 

 

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی