کد خبر : 16939

فال روزانه | فال روزانه ۲۶ آبان

فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :
 

فال روزانه فروردین

در فال روزانه شما آمده است سعی کنید فردی صبور و آرام باشید و برای رسیدن به خواسته‌های تان عجله نکنید. هرچه بیشتر صبور باشید و وقت بگذارید شاهد نتایج بهتری خواهید بود و بعدها از کارهای‌تان پشیمان نخواهید شد.‌

فال روزانه اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال روزانه خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد تو از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار هستی و توانایی هایت فراوان است پس خودت را به کم قانع نکن و همواره بهترین ها را برای خود بخواه، مطمئن باش خداوند در این راه حامی و پشتیبانت خواهد بود.

فال روزانه تیر

فال روزانه شما نشان می دهد اوضاع برایت کمی خطرناک است پس قبل از اینکه اقدام به هر کاری کنی از خداوند کمک بخواه و بی گدار به آب نزن که بسیار پشیمان می شوی.

فال روزانه مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و او به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو شده و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.

فال روزانه شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید.

فال روزانه مهر

فال روزانه شما نشان می دهد از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است و به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فال روزانه آبان

فال روزانه شما نشان می دهد فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سر و روی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اجازه ندهید دلخوری‌های خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کرده و بین اهل منزل صلح‌‌ و‌ صفا برقرار کنید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری کنید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید.

فال روزانه آذر

فال روزانه شما نشان می دهد روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید در آینده پشیمان خواهید شد. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. یکی از اطرافیان رفتار ناخوشایندی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت دلخوری خود را با این فرد در میان بگذارید و از او درخواست کنید که در آینده چنین رفتاری با شما نداشته باشد.

فال روزانه دی

در فال روزانه شما آمده است احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود را با افراد سرشناس گسترش دهید. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده است. تمام تلاش خود را برای سلامت وی انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به او کرده‌اید را پاسخ دهد.

فال روزانه بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد پرخوری را کنار بگذارید و ر ژیم‌ غذایی سالمی را در پیش بگیرید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. یکی از اعضای خانواده رفتار ناپسندی را با شما در پیش گرفته و امروز حرفی می‌زند و زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این رفتار ناپسند ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار ناپسندش را جویا شوید. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کارها را پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید به آرامش می‌رسند. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخاست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید.

فال روزانه اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به او دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی اش انجام دهید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی