کد خبر : 16843

من برای گذراندن معیشت خود و خانواده ام سالها بود که به تولید محصولات خوراکی خانگی تازه و خشک روی آورده بوده ام و یک روز با دیدن کلیپی در خصوص تجارت به این کار ترغیب شدم و کار خود را در این زمینه بسیار گسترش دادم.

به گزارش ورنداز :

من برای گذراندن معیشت خود و خانواده ام سالها بود که به تولید محصولات خوراکی خانگی تازه و خشک روی آورده بوده ام و یک روز با دیدن کلیپی در خصوص تجارت به این کار ترغیب شدم و کار خود را در این زمینه بسیار گسترش دادم.

پودر بادمجان

یکی از محصولات بسیار مهمی که کاربرد و فواید بسیاری برای سلامتی دارد خرید پودر بادمجان خشک شده اعلا می باشد که همچنین نیز این محصول مصرف بسیار زیادی در انواع بسیاری از غذا ها دارد.

 

همچنین این محصول بسیار مهم و کاربردی خوشبختانه دارای بسیار آنتی اکسیدان و همچنین سرشار از فیبر است؛ همچنین نیز باید توجه داشت که تنها یک وعده ناهار و حتی شام نیز حتی می توان حداقل 15 درصد نیاز یک فرد به فیبر را کامل تامین کند.

 

اما آنتی اکسید های داخل پودر بادمجان خشک شده را می تواند گفت که دارای مولکولهایی می باشند که این مولکولها باعث از بین بردن سلولهای سرطانی کمک بسیار زیادی می کند.

 

اما اگر این سلول ها اگر کمک مواد بسیار مفید و همچنین قوی مانند پودر بادمجان نیز کامل از بین نروند و همچنین نیز باعث می شود که به سلولهای بسیار خطرناک و کشنده سرطانی تبدیل شوند و در آخر نیز به سلول های بدنمان نیز آسیب جدی می رسانند.

2-1

 

پودر پاپریکا

پودر پاپریکا را بانوان به خوبی می شناسند این نوع ادویه از چاشنی های غذایی می باشد که با استفاده از آن در غذا می توان به عطر و بوی غذا افزود، این محصول دارای رنگی قرمز مانند است.

 

به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می گیرد این ادویه دارای طعم های ملایم تا تند وجود دارد و در پخت بسیاری از غذاها آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. در بازار با بسته بندی های متنوع و گوناگون در نوع برند های معتبر عرضه شده و می توان آن را به راحتی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

پاپریکا از گونه چاشنی هایی می‌باشد که آن را از فلفل دلمه ای به تولید می رسانند و استفاده از این نوع ادویه به صورت فراوان انجام می‌گیرد.

این محصول را افراد می توانند متناسب با نوع ذائقه خود تهیه کنند زیرا در نوع طعم تند و ملایم موجود است و می‌توان به تهیه و استفاده از آن در پخت غذا پرداخت.

2-2

پودر پیاز

ما ایرانیها اغلب از چاشنیهای زیادی در غذاها استفاده می کنیم، که ممکن است هنگام خرید قیمت آن بسیار قابل توجه باشد، پودر پیاز خالص و درجه یک با بهترین کیفیت بسته بندی که مانند بیشتر ادویه‌ جات به صورت کیلویی نیز در بازار به فروش می رود.

یکی از همین ادویه های پرکاربرد است که اکثراً به خاطر عطر بو و مزه ای که به غذا می دهد از آن حتی به جای پیاز نیز بهره می برند و از طعمش در غذا استفاده می کنند و می تواند یکی از بهترین جایگزینها بخصوص برای افرادی که از ظاهر پیاز در غذا خوششان نمی آید باشد.

پیاز به عنوان  یکی از پرکاربرد ترین سبزیجات موجود در بازار شناخته می شود که در اغلب غذاها نیز از آن استفاده می کنیم، که سه مورد از این غذاها که محبوب اکثر ایرانیان و حتی افراد که داخل و یا خارج از ایران از آنها خورده اند می باشد به ترتیب قورمه سبزی، زرشک پلو با مرغ و فسنجان است.

2-3

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی