کد خبر : 16784

یکی از حوزه هایی که از قدیم الایام مردم از آن استفاده میکردند، گیاهان دارویی بوده که من نیز به سبب علاقه مدتی در فروشگاه دوستم مشغول به کار شدم و پس از مدتی به تجارت این محصولات پرداختم.

به گزارش ورنداز :

یکی از حوزه هایی که از قدیم الایام مردم از آن استفاده میکردند، گیاهان دارویی بوده که من نیز به سبب علاقه مدتی در فروشگاه دوستم مشغول به کار شدم و پس از مدتی به تجارت این محصولات پرداختم.

پودر شکوفه خرما

پودر شکوفه خرما ارزش غذایی بسیار فراوانی دارد و اگر بخواهید آن را از جنوب کشور که مرکز تولید این محصول است  داشته باشید به طبع از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

برای خرید و تهیه ی این محصول باید در ابتدا درجه کیفیت آن را شناسایی کنید و سپس قیمت پودر شکوفه خرما  تعیین  شود و قیمت گذاری بر روی این کالا متفاوت می باشد و در اقصی نقاط کشور متفاوت است.

زیرا در مرکز تولید این محصول قیمت آن مناسب  و ارزان است اما اگر در شهرهای دیگر در جستجوی پودر شکوفه خرما باشید مطمئنا بهای بالاتری باید پرداخت کنید و درخت نخل در جنوب کشور رشد می کند و پرورش داده می شود.

در قسمت بالا توضیحاتی داده شد و برای این که  بهتر متوجه شوید پودر شکوفه خرما چیست و چگونه بدست می آید مطالب بیشتری را برایتان بازگو می کنیم، پودر شکوفه نخل به رنگ سفید که مایل به زرد رنگ است و باید از نهال درخت خرما جدا شود و در یک محفظه ی کاملا بسته قرار داد تا پراکنده نشود و آن را پودر می کنند و به وسیله ی جارو و پرهای بسیار نرم که مخصوص جمع آوری این پودرها هستند انجام می شود.

7-1

پودر شیرین بیان

_ درمان بیماریهای پوستی مانند پسوریازیس و دیگر بیماری های پوستی از خواص پودر شیرین بیان می باشد.

_ تاثیر گذاری و کنترل رنگدانه های موجود در پوست: از بیماری های پوستی که بر اساس وجود اشکال در رنگ دانه ها بوجود می آید، می توان به هایپرپیگمنتیشن اشاره کرد. هایپرپیگمنتیشن بیماری است که سلول¬‌های پوستی شما در یک قسمت از پوست به میزان خیلی بالایی ملانین تولید کند.

منظور از بیماری هایپرپیگمنتیشناین است که قسمت های مختلف پوست بدن شما، رنگ متفاوت تری داشته باشد. علت اصلی این بیماری رادیکال های مضر است! که باعث تاثیر بر روی رنگدانه ها و ملانین تولید شده می گذارد،و به آنها آسیب وارد می کند.

_ جلوگیری از پیری پوست: یکی از مهمترین برنامه های بانوان پیری زودرس می باشد. پیری زودرس پوست همانند بیماری های پوستی به خاطر وجود به وجود می آید.

7-2

پودر هسته انار

 پودر هسته انار دارای خواص بسیاری می باشد:

 درمان و پیشگیری از سرطان: مصرف منظم پودر هسته ی انار به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی و فلاونوئیدها می تواند از ابتلا به سرطان جلوگیری کرده و در صورت ابتلا حتی می تواند از پیشروی آن جلوگیری کند.

    درمان اسکوربوت: این بیماری از مبود ویتامین C ایجاد می شود و زمانی بسیا رایج بود، جالب است بدانید مقادیر این ویتامین در پودرهسته انار آنقدر بالاست که میتواند به درمان این بیماری کمک کند.

    درمان تکرر ادرار: چنانچ تکرر دار به دلیل بیماریهای زمینه ای مانند دیابت نباشد مصرف پودر هسته انار می تواند به رفع این مشکل کمک کند.

    کنترل سرما خوردگی و آنفولانزا: وجود ویتامین C بالا، آنتی اکسیدانها و پتاسیم موجود در پودر هسته انار به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و در نهایت به کنترل بیمایهای عفونی و ویرسی کمک می کند.

    درمان مشکلات جنسی آقایان: کاهش میل جنسی و اختلالات نعوظ از جمله مهمترین مشکلات جنسی در آقایان است، مصرف پودر هسته ی انار با افزایش میزان ترشح تستسترون می تواند به افزایش میل جنسی و بهبود نعوظ منجر شود.

7-3

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی