کد خبر : 16780

برای موفقیت شغلی ظرفیت رشد آن کسب و کار بسیار حائز اهمیت است بنابراین در حوزه اکسسوری که این روزها بازار بسیار داغی دارد وارد شدم و در عرض مدت کوتاهی به درآمد بالایی رسیدم در این کسب و کار من موفق شدم خیلی از رویاهای خودم را محقق کنم از آنجا که این حوزه انواع مختلفی دارد شما را با چند نوع آن آشنا می کنم.

به گزارش ورنداز :

برای موفقیت شغلی ظرفیت رشد آن کسب و کار بسیار حائز اهمیت است بنابراین در حوزه اکسسوری که این روزها بازار بسیار داغی دارد وارد شدم و در عرض مدت کوتاهی به درآمد بالایی رسیدم در این کسب و کار من موفق شدم خیلی از رویاهای خودم را محقق کنم از آنجا که این حوزه انواع مختلفی دارد شما را با چند نوع آن آشنا می کنم.

اکسسوری چرم دست دوز

برای تولید انواع اکسسوری چرم دست دوز نیاز به دقت و سلیقه بالایی می‌ باشد تا محصولات تولید شده ظریف و زیبا ساخته شوند و بتوانند نظر و توجه خریداران را به خاک جلب کنند که البته تولیدکنندگان این محصولات توانسته‌اند به این مهم دست یابند و محصولاتی با کیفیت بالا و ظرافتی بی‌ نظیر تولید و روانه بازار فروش کنند. از آنجایی‌ که امروزه افراد توجه بسیار زیادی به ظاهر و تیپ خود دارند سعی در استفاده از اکسسورهای گران ‌قیمت و خاص در استایل خود دارند جلب توجه یکی از مهم ترین خصوصیات انسان امروزی می ‌باشد که به ‌خصوص در بین جوانان به ‌وفور دیده می ‌شوند این حس یعنی تمایل به دیده شدن و تحسین شدن توسط اطرافیان در اشخاص باعث استفاده کردن برای زیباتر جلوه دادن ظاهر خود است.

3-1

اکسسوری طلا

بسیاری از افراد دنبال تجارت پر سودی هستند، در حالی که نمی دانند تجارت اکسسوری طلا چه سود زیادی برای فرد می تواند داشته باشد، ما در این مطلب نکاتی که کمک می کند فرد در تجارت طلا سود نماید مطرح می کنیم، اولین مورد اینکه باید از قیمت طلا اطلاع حاصل نماییم و دیگر اینکه بدانیم طلا بخش مهمی از اقتصاد کشور را در بر می گیرد و جمعیت زیادی مشتاق این کالا هستند و لیکن افراد زیادی را جذب خود نموده که در این بین برخی از افراد صرفا استفاده زینتی از آن دارند و برخی برای تجارت و سود بردن از آن استفاده می کنند. همچنین قبل از اینکه طلایی بخرید یا بفروشید باید نمودار نوسانات قیمت را نگاه کنید، چون خرید و فروش طلا از قدیم بوده لذا با دیدن نمو دارهای بلند مدت آن می توان به درک ماهیت فعلی طلا رسید دیدن این نمودارها به ما کمک می کند که بدانیم در چه زمانی و در چه حالتی تجارت این فلز سود داشته است و این امور به ما در تصمیم درست برای معاملات کمک می کند.

3-2

اکسسوری چرم

رایج ترین اکسسوری چرم از پوست حیواناتی مانند پوست دباغی شده گاو، گوسفند، کورکودیل، شتر مرغ، مار و غیره ساخته می شود که در صنعت چرم برای جلوگیری از فساد پوست آن را با مواد شیمیایی و گیاهی طی فرایندی با هم ترکیب می کنند که به یک ماده انعطاف پذیر، زیبا و دائمی به نام چرم تبدیل می شود و امروزه از رایج ترین نوع چرم ، چرم گاوی استفاده های زیادی در تولید این اکسسوریها می کنند که دارای استحکام کششی بالا و مقاوم در برابر انواع آسیبها می باشد. شاید برای برخی این سوال پیش بیاید آیا استفاده از پوست حیوانات باعث وارد آمدن زیانهای جبران ناپذیر به محیط زیست می شود یا خیر؟ در جواب باید گفت در تهیه انواع محصولات چرمی هیچ نوع آسیب جدی به هیچ حیوان و گونه جانوری وارد نمی شود و همانطور که حیواناتی مانند گوسفند و گاو را قربانی می کنند و  ازگوشت آنها استفاده می کنند در مقابل از پوست آنها در صنعت چرم استفاده های بهینه ای می کنند.

3-3

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی