کد خبر : 16504

وقتی به سالهای گذشته خود فکر می کنم به خاطر می آورم که سرمایه کلانی نداشتم ولی با کمک یکی از دوستانم توانستم وارد کسب و کاردر حوزه کابلهای فشار قوی شوم و پس از سالها فعالیت در این زمینه به درآمد بالایی برسم.

به گزارش ورنداز :

وقتی به سالهای گذشته خود فکر می کنم به خاطر می آورم که سرمایه کلانی  نداشتم ولی با کمک یکی از دوستانم توانستم وارد کسب و کاردر حوزه کابلهای فشار قوی شوم و پس از سالها فعالیت در این زمینه به درآمد بالایی برسم.

کابل فشار قوی

یکی از مقاوم ترین و کاربردی ترین تولیدات که قدرت عایق بندی بالایی در برابر نشتی جریان برق دارد کابل فشار قوی 20 کیلو ولت می باشد که در همه ی مراکز فروش معتبر تجهیزات برقی و الکتریکی با قیمتهای مناسب به فروش می رسد. این کابل دارای رشته سیم برقهای مختلفی می باشد که هر یک بتوانند جریان الکتریکی را با قدرت بسیار زیاد و تا حدود 450 الی 500 ولت انتقال دهند که البته این میزان بستگی به طول و متراژ کابل برق مورد استفاده دارد و با تغییر متراژ این مقدار نیز تغییر می کند. این نوع کابل فشار قوی با ضخامتهای مختلف موجود می باشند و برای اینکه به خوبی کار کنند و خطری توسط آنها به وجود نیاید باید از حرارت و دمای زیاد به دور باشند. کابل فشار قوی بر طبق بهترین شرایط و با رعایت استانداردهای جهانی به وجود آمده اند و جنس سیم درون آنها از مس درجه یک می باشد و دارای روکشهایی از جنس پی وی سی مقاوم می باشند که به صورت کاملا ایمن و استاندارد روکش بندی شده اند و ضخامت مناسب آنها سبب شده است که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

1-1

کابل aux

از آنجایی که آیفون با هدفونها در ذهن طراحی شده است و خروجی سطح خطی در آنها وجود ندارد، هنگام عبور از تقویت‌ کننده در استریو خودرو، می‌توان نویز بیشتری به سیگنال صوتی وارد کرد.البته می توان نویز را از طریق کابلها و کابلهای کمکی نیز وارد کرد شما می توانید این کابل  auxرا با کمترین قیمت ممکن از مجموعه ی اینترنتی ما خریداری و ثبت سفارش کنید.سفارش کابل مورد نظر، در بازار داخلی صورت می‌گیرد این محصول کاربرد زیادی دارد و در موارد مختلف و متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد کابل aux آیفونبا کیفیت فوق العاده درجه یک و عالی به تولید می‌رسد‌.

1-2

 

کابل برق مسی

می دانید که مس را به عنوان بهترین رسانا برای برق می شناسند، به همین دلیل تولید کننده برای تولید این نوع کابل از بهترین آلیاژ مس استفاده نمود و بهترین نوع روکش از جنس پی وی سی را انتخاب کرده تا موفق به تولید بهترین نمونه از کابل خشک با انتقال انرژی بسیار بالا شود.این کالا از انعطاف بسیار پایین برخوردار است و میزان مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد، لذا در هر نوع شرایط آب و هوایی و در هر جا مانند زیر زمین یا در دل سازه و غیره می توان از آن استفاده نمود.کابل  برق مسی با روکش درجه یک نسبت به پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و سایش بسیار مستحکم می باشد و به همین سبب می توان با اطمینان از کارکرد عالی و طویل مدت از نمونه های مختلف این کابل استفاده نمود.

1-3

 

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی