کد خبر : 16023

لعیا زنگنه | پیری بازیگر سینما

تصویری متفاوت از گرد پیری بر چهره ی زیبای لعیا زنگنه بازیگر سریال عشق کوفی و جزئیات سریال تلویزیونی عشق کوفی

به گزارش ورنداز :

تصویری متفاوت از گرد پیری بر چهره ی زیبای لعیا زنگنه بازیگر سریال عشق کوفی و جزئیات سریال تلویزیونی عشق کوفی لعیا زنگنه هنرپیشه معروف و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. خانم بازیگر دارای مدرک کارشناسی تئاتر است. از آثار هنری ایشان می توان به بازی در فیلم قاتل اهلی و عشقولانس اشاره کرد. در قسمت زیر تصویری از گرد پیری بر چهره لعیا زنگنه را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در Niksalehi همراه ما باشید.

 

چهره لعیا زنگنه

تصویری از گرد پیری بر صورت لعیا زنگنه بازیگر معروف را مشاهده کنید:

لعیا زنگنه بازیگرگرد پیری بر صورت لعیا زنگنه

جزئیات سریال عشق کوفی

فیلمبرداری سریال ۱۴ قسمتی «عشق کوفی» همزمان با شروع ماه محرم آغاز شد.

فیلمبرداری سریال «عشق کوفی»، به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی همزمان با شروع محرم آغاز شد.

سریال عشق کوفیبازیگران سریال عشق کوفی عشق کوفی» قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال ۶۱ هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند. شبنم قربانی و سعید شریف دو بازیگر اصلی این سریال هستند.

سریال «عشق کوفی» یکی از محصولات جدید سازمان هنری رسانه ای اوج است که در شهرک غزالی ضبط خود را آغاز کرده است.

شبنم قربانی ، سعید شریف ، لعیا زنگنه و … از بازیگران این سریال هستند.

چهره لعیا زنگنهچهره جدید لعیا زنگنه زندگی هنری بازیگر سریال عشق کوفی

زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است.

لعیا زنگنهلعیا زنگنه در سریال عشق کوفی استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد. او دوران دانشجویی در چند نمایش شامل پارانویا، یادگار، خال خالی (نمایش عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی کنج تنهایی بازی کرد. بازی در نمایش یادگار سال‌های شن (ساخته علی رفیعی در ۱۳۷۱) نخستین کار حرفه‌ای او در تئاتر بود.
منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی