کد خبر : 15885

الهان اخوان | افشاگری الهام اخوان

الهام اخوان به بهانه سریال آفتاب پرست با برنامه فیس تو فیس گفتوگو کرد.

به گزارش ورنداز :

افشاگری الهان اخوان

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهران ، منشی صحنه و بازیگر است. الهام اخوان فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی می باشد. الهام اخوان سال 1398 اولین تجربه خود در سینما را با فیلم «دوزیست» در نقش مریم کنار بازیگرانی چون جواد عزتی و ستاره پسیانی جلوی دوربین به دست آورد. الهام اخوان در نهایت ادامه مسیر موفقیت خود در زمستان سال 99 با سریال «باخانمان» در نقش گوهر کنار شقایق دهقان و حسام محمودی وارد قاب تلویزیون شد. الهام اخوان با بازی در سریال آفتاب پرست به شهرت بیش از حدی رسید.

به تازگی تیزری از برنامه فیس تو فیس از گفتگوی رودرو با مجری این برنامه از برخی عوامل سینما ابراز دلخوری کرد، که متن و ویدیو این خبر در ادامه موجود است.

برنامه فیس تو فیس : پایه این هستی در سن 18 سالگی از خانوادت بکن بیای شهر بزرگ. من از یه نفر خیلی دلگیرم توی سینما، واقعا یه جاهایی شده بریدم ، بگم بیایید 14 سال مثل من منشی صحنه کار کنید یه نفر بهتون اعتماد کنه به خدا من هیچوت هیچ کسو یک شکل ندیدم، با این حال خرابم از دل مردم بگه، هر کسی شهرت داره لذت میبره از جایی که هست؟، از یه جایی به بعد یه سری لذتا چشیدنش مثل چایی اول صبح هست.

 

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    همشون اهل برنامه ن

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی