کد خبر : 15499

ساعد سهیلی | استوری ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگر مشهور سینما با منتشر کردن تصویری در صفحه شخصی اش به نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی واکنش نشان داده است.

به گزارش ورنداز :

ساعد سهیلی

حضور نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی در شبکه ورزش و صحبت های او درباره حوادث اخیر کشور بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

او در واکنش به نا آرامی های اخیر کشور، معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌ طلب‌هایی خواند که سال‌هاست برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بعد از انتشار صحبت های نکیسا ورزشکاران و هنرمندان زیادی با انتشار پیام هایی در صفحه اینستاگرام شان در این باره حرف زدند.

در همین راستا ساعاتی پیش ساعد سهیلی بازیگر سینما با انتشار تصویری متفاوت به صحبت هایپیشکسوت سابق تیم ملی واکنش تندی نشان داده است.

حمله تند ساعد سهیلی به نیما نکیسا

در همین راستا ساعاتی پیش ساعد سهیلی بازیگر سینما با انتشار تصویری متفاوت به صحبت هایپیشکسوت سابق تیم ملی واکنش تندی نشان داده است

او در این تصویر نشان می دهد که در حال آنفالو کردن صفحه اینستاگرام نیما نکیسا است.

همچنین او در پیام کنایه آمیز برای او نوشته است: گل بردی خوردی رفیق.

البته ناگفته نماند که ظاهرا ساعاتی پیش صفحه شخصی نیما نکیسا از برنامه اینستاگرام حذف شده است.

روایت دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال از دیدار با رهبر انقلاب

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: رهبری روی همگانی کردن ورزش و اشاعه فرهنگ ورزشکاری در بین مردم خیلی تاکید داشتند.

به گزارش فارس، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: رهبر گرانقدر همچنین از افرادی تشکر کردند که به این مملکت و مردم پایبند بوده و تلاش می‌کنند برای این مملکت مدال‌آور باشند و این مدال را به جایی که به آن توکل و توسل کرده‌اند، تقدیم کنند. در کل دیدار بسیار دوست داشتنی، خودمانی و خوبی بود.

نکیسا درباره اینکه برای چندمین بار به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شد، پاسخ داد: در کل زندگی‌ام سومین باری بود که ایشان را از نزدیک زیارت کردم و بسیار خوشحالم به اتفاق سایر قهرمانان و پهلوان‌های افتخارآفرین ورزش کشور که دارای سوابق ارزشمندی هستند، به کمک خدا این توفیق را به دست آوردم. از دوستانمان در سازمان بسیج ورزشکاران به ویژه سردار میرجلیلی و سایر بانیان برای این دیدار لذت‌بخش تشکر می‌کنم.

وی درمورد اینکه آیا مقام معظم رهبری توصیه و رهنمودی هم درباره فوتبال کشور داشتند، گفت: خیر درباره فوتبال صحبت خاصی نشد بلکه بحث درباره کلیت ورزش بود.

 
منبع وقت صبح
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • میرزا

    بیچاره نکیسا چطور میخواد با این مصیبت کنار بیاد. نکن مرد تو که داغونش کردی😢

  • ناشناس

    مفت بخوری مفت هم میفروشی آقای سهیلی ، گنده تر از تو طی این سالها چنان در آماج تعهد و تعلق خاطر این ملت به خون های شهدا و نظام ناپدید شدند که تو دربرابر آن ارزش پرداختن هم نداری بی هنر، درود بر چهره ای که دست کم فراموش نکند جیب هایش را از کجا پر کرده که این نشان حداقل شرافت است

  • ناشناس

    پرسپولیسی دیگه مثل ترابی وامیر ی خایه مال

  • الی

    درودبرشرفت آقای نکیسا👏👏

  • ناشناس

    بعضیا مثل نکیسا عربشاهی شیری امیر آبادی پاشا زاده ترابی و ... خودشون به یه تف و لعنت فروختن.البته مقصر هم نیستن چون بیستر از این قیمت ندارن.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی