کد خبر : 14571

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان

معاون مجلس، حقوقی و استان ها سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش های جدید در صورت تصویب مجلس از اول شهریور ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.

به گزارش ورنداز :

اعلام و زمان پرداخت مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان

بابک افقهی با بیان این‌که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از تصویب در هیات دولت با قید دو فوریت به مجلس ارسال شد، اظهار داشت: افزایش های جدید در صورت تصویب مجلس از اول شهریور ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.

بابک افقهی، ​معاون مجلس، حقوقی و استان ها سازمان برنامه و بودجه با بیان این‌که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از تصویب در هیات دولت با قید دو فوریت به مجلس ارسال شد، اظهار داشت: افزایش های جدید در صورت تصویب مجلس از اول شهریور ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.

وی با بیان این‌که مبلغ ناشی از اعمال این افزایش مشمول کسور بازنشستگی است، عنوان کرد: حقوق مشمولین جزء (۲) بند (الف) تبصره (۱۳) ماده‌واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور شامل بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگق کشوری و لشکری و سایر صندوق‌هاق بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، ‌مبلغ ۹ میلیون ریال افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    افزایش بدین که دیگه داریم منفجر میشیم احوالی نمانده برای ما بازنشستگان تامین اجتماعی با۶تا۷ملیون تومان نمیدانم چه کنیم

  • ناشناس

    نصف سال دوندگی برای افزایش الان هم میگن متناسب سازی خوب اینو یکجا افزایش میدادین حتمآ میبایست افکارمردم رابریزین توهم بعد افزایش بدین چرا آنقدر اذیت میکنین

  • ناشناس

    مستمری بگیران فراموش شدند

  • بازنشسته کشوری

    امیدواریم نمایندگان محترم مجلس با توجه و دقت بیشتری نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان کشوری که 7 ماه از سال گذشته و با تورم اول سال و گرانی اجناس و افزایش فقط 10 درصدی بازنشستگان کشوری،، این قشر محترم را درک کرده و همانطور که حقوق تامین اجتمائی را افزایش و اعمال کردید، انشالله تبعیض قائل نشوید و عادلانه و آگاهانه حق و حقوق واقعی را با این اوضاع اقتصادی و تورم ،،، تصمیمی دلسوزانه بگیرید. بازنشسته هیچ راه درآمدی با این سن و سال و این شرایط سخت غیر از حقوق ندارد.. به امید سلامتی و برکت.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی