کد خبر : 14362

سیلوستر استالونه | طلاق سیلور استالونه | سیلور استالونه و همسرش | آشتی سیلوستر استالونه و همسرش | جنیفر فلیون

جنیفر فلاوین، همسر سیلوستر استالونه که بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک درخواست طلاق داده بود، ظاهرا پس از یک ماه آشتی کرد.

به گزارش ورنداز :

چند روز بعد از اینکه سیلوستر استالونه تتوی بزرگی از صورت همسرش که روی بازوی راستش قرار داشت را با تصویر سگش پوشاند، فلاوین هم که ۲۲ سال جوان تر از استالونه ۷۶ ساله است درخواست طلاق کرد و مدعی شده بود که استالونه برخی از دارایی هایش را مخفی می کند.

چند روز قبل از آشتی سیلوستر استالونه و همسرش پرونده دادگاه آنها در یکی از دادگاه های پالم بیچ کانتری فلوریدا فاش شد که نشان می داد آنها توافق کرده اند که حل و فصل همه مسائل به نفع هر یک از آنها به صورت جداگانه و مهمتر از آن به صورت جمعی به عنوان یک خانواده بررسی شود به پایان ازدواج آنها به شیوه ای محترمانه، دوستانه و خصوصی خارج از دادگاه صورت گیرد.

ادعاهایی وجود داشت که روتوایلر آنها علت جدایی این زوج بود.

آشتی "آقای سوپراستار" و همسرش بعد از درخواست طلاق

سیلوستر استالونه یه سکش «دوایت» علاقه مند است و فیلم ها و عکس های بسیاری از این حیوان خانگی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. ظاهرا او می‌خواست که روتوایلرش به محافظت از خانواده در خانه‌هایشان در لس‌آنجلس و پالم بیچ فلوریدا کمک کند.

اما آنها سگ های دیگری داشتند و فلاوین نمی خواست یک روتوایلر بزرگ در خانه باشد و شدیدا مخالفت کرد. ظاهراً اختلاف آنها بر سر «دوایت» باعث درگیری بزرگی شد که مسائل دیگری را بین این زوج به وجود آورد

منبع روزیاتو
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی