کد خبر : 22971

قتل پیرزن 80 ساله | قتل پیرزن 80 ساله توسط مستاجرش

در این مطلب به ماجرای قتل پیرزن 80 ساله توسط مستاجرش می‌پردازیم؛ قاتل برای تهیه مواد مصرفی‌اش رو به قتل آورده است.

به گزارش ورنداز :

قتل پیرزن 80 ساله توسط مستاجر معتادش

در این مطلب به ماجرای قتل پیرزن 80 ساله توسط مستاجرش می‌پردازیم؛ قاتل برای  تهیه مواد مصرفی‌اش رو به قتل آورده است.

مرد معتاد که پولی برای تهیه مواد‌مخدر مصرفی‌اش نداشت شبانه زن صاحبخانه را به قتل رساند و جواهراتش را سرقت کرد.

تحقیقات در این‌باره از صبح ۱۶فروردین‌ماه امسال همزمان با کشف پیکر بی‌جان زنی حدود ۸۰ساله در خانه‌اش واقع در خیابان شهید اسماعیلی اصفهان آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول خفه شده و چند ساعتی از قتلش می‌گذرد. این زن تنها زندگی می‌کرد و زنی که همراه شوهرش مستأجر او بودند به‌عنوان پرستار خانگی کارهای وی را انجام می‌داد. فرزندان مقتول اعلام کردند که او ۲ النگو و یک جفت گوشواره داشته که هیچ وقت از خودش دور نمی‌کرده اما بعد از این حادثه سرقت شده است.

این اطلاعات نشان می‌داد که به‌احتمال زیاد قتل با انگیزه سرقت اتفاق افتاده است. در بررسی خانه مقتول هیچ آثاری مبنی بر شکستن قفل یا ورود به زور دیده نشد که نشان می‌داد قاتل با در اختیار داشتن کلید وارد خانه شده است. این در حالی بود که به جز فرزندان مقتول فقط مستأجر زن سالخورده کلید خانه او را در اختیار داشت. تحقیقات درباره زن و شوهری که مستأجر مقتول بودند نشان می‌داد که مرد بیکار و معتاد است.

او بعد از وقوع این حادثه از خانه گریخته و به مکان نامعلومی رفته بود. طوری که همسرش نیز از او اطلاعی نداشت. با وجود این تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد تا اینکه ۲روز بعد او که در خانه یکی از اقوامش در اصفهان مخفی شده بود دستگیر و جواهرات مسروقه نیز کشف شد. وقتی متهم تحت بازجویی قرار گرفت به قتل زن سالخورده اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اعتیاد شدیدی که به مواد‌مخدر دارد و پولی برای تهیه مواد مصرفی‌اش نداشته دست به این جنایت زده است.

او توضیح داد: قبلا در دستان مقتول چند النگوی طلا دیده بودم و با خودم فکر کردم که می‌توانم با سرقت طلاهای این زن موادم را تامین کنم. آن شب درحالی‌که همسرم خوابیده بود، سراغ کیفش رفتم و کلید خانه زن سالخورده را برداشتم. ساعت از یک بامداد گذشته بود که در خانه او را باز کرده و وارد آنجا شدم. او در خواب بود که با روسری‌اش وی را خفه کرده و طلاهایش را دزدیدم.

سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اعلام جزئیات پرونده قتل پیرزن گفت:‌ متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی