کد خبر : 6489

گیاه خوار |بازیگر

گیاه خواری یکی از رژیم های متداولی است که طرفداران زیادی دارد. برخی از چهره های معروف و بازیگران گیاه خواری را به عنوان رژیم غذایی خود انتخاب کره اند.

به گزارش ورنداز :

گیاه خواری یکی از رژیم هایی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و افرد زیادی با تغییر رژیم خود به دنبال  فواید گیاه خواری و سلامت بیشتر بدن خود هستند. برخی از بازیگران نیز با پروی از رژیم گیاه خواری مصرف گوشت را کنار گذاشته و از لیست غذایی خود حذف کرده اند. 

شهره سلطانی یکی از بازیگران ایرانی است که مدافع سرسخت گیاهه خواری است. او مخالف گوشتخواری بوده و تنها در مواقعی گوشت مصرف می کند که پزشک برای تامین پروتئین بدنش به عنوان دارو روی آن تاکید کند.۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۳۳۳

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی 

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی سابقه نسبتا طولانی در گیاه خواری دارند. این زوج بازیگر بیشتر به غذاهای شزقی مانند غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی که سرشار از سبزیجات مفید است علاقه دارند و غذاهای ارگانیک جایگاه ویژه ای در لیست غذایی آنها دارد.

۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۳۴۲

پری ناز ایزدیار 

پری ناز ایزیار یکی دیگر از بازیگرانی است که از چند سال قبل گیاه خواری را شروع کرده و گوشت مصرف نمی کند. او دلیل علاقه خود به گیاه خواری را توجه به سلامتی و دوست داشتن حیوانات بیان می کند.

۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۳۰۴

میترا حجار 

میترا حجار یکی از فعالان حفظ محیط زیست و گیاه خوار است اما لبنیات را مصرف می کند. او یکی از دلایل از بین رفتن کره زمین را مصرف گوشت می داند زیرا برای تولید هر کیلوگرم گوشت گوساله، 15 هزار لیتر آب مصرف می شود.

۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۲۳۶

هدیه تهرانی 

بازیگر سرشناس سینما یکی دیگر از بازیگران گیاهخوار ایرانی است که به دیگران نیز ساده خواری و استفاده حداقل از گوشت را توصیه می کند.

۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۲۵۵

سید جواد رضویان

سید جواد رضویان (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۵۳) از بازیگران گیاهخوار ایرانی است. او بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود.

« زهتاب »، مالک بیمارستان « در حاشیه » با آن حجم از دریدگی و وقاحت و کلاهبرداری، در پشت صحنه یک آدم مظلوم و بی‌آزار است. حتی زحمت غذاهای مخصوص گیاهخواری را هم به تیم آشپزی نمی‌دهد و از منزل غذا می‌آورد.  جواد رضویان با همین دو پاره استخوانی هم که دارد، گیاهخواری پیشه کرده و به فکر سلامتی است. جواد رضویان به تنهایی این نظریه را که گیاهخواری آدم‌ها را ضعیف می‌کند، باطل کرده است. اگر این طور بود، الان جواد رضویانی وجود نداشت که همه چیز «باس ماس» او باشد.۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۱۴۳۲۴

ارسال نظر

تبلیغات متنی