کد خبر : 14995

بادام درختی سنگی

یک مزایایی که می توانیم برای بادام درختی با پوست کاغذی نام ببریم این است که بخاطر قابلیتی که دارد به راحتی پوستش جدا می شود.

به گزارش ورنداز :

یک مزایایی که می توانیم برای بادام درختی با پوست کاغذی نام ببریم این است که بخاطر قابلیتی که دارد به راحتی پوستش جدا می شود. بادام درختی به صورت شیرین و تلخ به وجود می آید که بیشتر از شیرین آن برای خوراکی و آجیل استفاده می شود البته از تلخ آن هم استفاده می شود اما به ندرت، زیرا برای سلامتی مفید است و از بادام ها روغن های مخصوص تهیه می شود که که برای پوست و برای سلامتی بسیار کاربرد دارد. از ویتامین های بی نظیری بادام غافل نشوید که بسیار برای بدن شما ضروری می باشد. در این مقاله می خواهیم ویتامین های بادام درختی را نام ببریم و این که چه فوایدی دارد و برای چه نوع بیماری هایی مفید است.

1-1

شما می توانید بهترین بادام های درختی را از سایت آراد برندینگ خریداری کنید. سایت ما این امکان را برای شما دارد تا محصولات را در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت ها در اختیار شما قرار دهد. سایت ما سابقه طولانی در فروش اینترنتی دارد و شما می توانید این محصولات را به صورت مستقیم از بهترین تولید کنندگان سفارش داده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. علاوه بر آن می توانید همه سوالات خود را به صورت 24 ساعت شبانه روز از کارشناسان ما درون سایت از طریق پل های ارتباطی که در سایت عنوان شده است بپرسید.

بادام درختی مامایی

یکی از مقاوم ترین بادام ها که نسبت به سایر انواع بادام ها مدت زمان زیادی برای گلدهی نیز احتیاج دارد  بادام درختی مامایی بوده و از نوع بادام های بومی ایران است.درخت بادام مامایی به گونه ای است که بر خلاف برخی بادام های دیگر به دریافت سرما احتیاج دارد و بهترین مناطق برای رشد این نهال ها در مناطق گرمسیری و در موقعیت های کوهستانی است.بیشترین کشت این بادام ها در استان های چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی می باشد و سهم زیادی در صادرات این محصول به این استان ها تعلق دارد.

 1-2

سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ریبوفلاوین و مواد معدنی مانند منیزیم و فیبر بالا از جمله ویتامین هایی است که بادام درختی سنگی دارد و از هیمن رو بسیاری از افراد که دارای رژیم خاصی هستند استفاده از این دانه آجیلی را در رژیم غذایی خود قرار می دهند.فلزات قلیایی که در بادام هندی وجود دارد موجب تقویت سیستم ایمنی در بدن کودکان می شود و برای افزایش انرژی نوزادان نیز بسیار موثر می باشد. بادام سنگی به دلیل خواص و ویتامین های موثری که در خود دارد به هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش تاثیر بسزایی دارد و خواص موجود درآن باکتری های روده را بهبود می بخشد.

 

بادام درختی با پوست

 

اگر می خواهید به مدت طولانی تری بادام درختی را نگهداری کنید سعی کنید با پوست آن را خریداری کنید. بادام درختی دارای ویتامین های از قبیل k، ب، دی، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، پروتئین می باشد که اگر کمی اطلاعات داشته باشید متوجه می شوید که به چه اندازه برای بدن مهم و ضروری هستند و با استفاده از چند عدد بادام در روز می توانید آن ها را تامین کنید. از بادام درختی خام با پوست اگر دقت کرده باشید در تزیینات هم استفاده می شود مانند تزیینات سفره هفت سین یا سفره عقده که زیبایی خاصی به آن می دهد زیرا دارای رنگی است که کنار بقیه وسیله ها و خوراکی های به کار رفته ترکیب خوبی می سازد و جایگاه ویژه ای برای خود دارد.

 1-3

هر اندازه که بادام درختی با پوست نازک تری باشد بهتر است زیرا در جدا کردن پوست بادام با دشواری رو به رو نمی شوید.یکی از آجیل هایی که همیشه و هر ساله بر سر سفره هفت سین عید های ما وجود دارد بادام می باشد که خود را به زیبایی و خوشمزگی نمایان می کند. در بین آجیل بادام زمینی زنجان به دلیل طعمی که دارد از یکی از پرطرفدارترین ها می باشد که بیشترین مخاطب را به خود اختصاص  داده است آن را می توان به صورت تنها یا مخلوط با آجیل های دیگر برای پذیرایی در اعیاد استفاده کرد که در هر دو صورت بسیار عالی به نظر می رسد. علاوه بر زیبایی که دارد منبع ویتامین هایی است که از بیماری های زیادی مانند سکته، بیماری قلبی، یبوست، کم خونی، پوکی استخوان، سرطان و غیره جلوگیری به عمل می آورد و دارای پتاسیم می باشد که سدیم اضافی و مضر را از بدن دفع می کند و فشار خون را کاهش می دهد.

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی