کد خبر : 7219

دختر گمشده | پیدا شدن بعد چهل سال

دختری که 40 سال بعد از قتل مشکوک خانواده‌اش زنده و سالم پیدا شد

به گزارش ورنداز :

دختری که 40 سال بعد از قتل مشکوک خانواده‌اش زنده و سالم پیدا شد 

زنی که بیش از چهار دهه پیش به کلیسای آریزونا تحویل داده شده بود همان نوزادی بود که سال‌ها به دنبالش بودند. از طریق آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد که این زن دختر زوج فلوریدایی است که اجسادشان در سال 1981 پیدا شده بود.  

 

طبق گزارش کن پکستون، مسئول دفتر دادستان کل تگزاس، نوزاد زن و مردی که جسدشان در سال 1981 در تگزاس کشف شده بود پس از گذشت چهار دهه زنده و سالم پیدا شد.  

 

دفتر دادستانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که جسد این زوج فلوریدایی، تینا گیل لین کلوز و هارولد دین کلوز جونیور، در منطقه جنگلی در هوستون پیدا شده. ظاهراً این زوج قربانیان یک قتل بوده‌اند و هویت آن‌ها ناشناخته بود تا اینکه در سال 2021 از طریق شجره‌شناسان حقوقی و هویت‌شناسان بین‌المللی شناسایی شدند. خانواده لین و کلوز آخرین بار در سال 1980 از این زوج خبر داشتند و تمام این سال‌ها به دنبال راهی برای پیدا کردن دختر خانواده بودند. آن‌ها می‌گویند که یک سؤال همیشه برای آنان بی‌پاسخ مانده بود و آن اینکه دخترشان کجاست؟ به گفته مقامات قضایی جسد دختر در کنار بقایای جسد پدر و مادرش نبود.  

 

پلیس درباره جزئیات قتل این مرد و زن اطلاعات دقیقی ندارد؛ اما گمان می‌کنند که آن‌ها به گروهی ملحق شده بودند و به یکی از اعضای آن گروه مذهبی مشکوک هستند. یکی از اعضای آن گروه که خود را «خواهر سوزان» معرفی کرده بود در آن زمان با خانواده‌های والدین هالی تماس گرفت و به آن‌ها اطلاع داد که این زوج دیگر نمی‌خواهند با کسی ارتباط داشته باشند.  

 

اما حالا بعد از 40 سال این دختر پیدا شده و اکنون 42 ساله است. دونا کازازانتا مادربزرگ واقعی این دختر می‌گوید: «من بیشتر از چهل سال است که دعا می‌کنم خدا جواب ما را بدهد و حالا بخشی از واقعیت افشا شده. ما هالی را پیدا کرده‌ایم.» 

دادستانی گفت که ما به هالی گفته‌ایم که خانواده واقعی‌اش را پیدا کرده‌ایم و او با خانواده خود در تماس بوده. امیدواریم که زودتر بتوانند هم‌دیگر را ببینند. 

 

در گزارش‌هایی که منتشر شده درباره جزئیات سرنوشت هالی و اینکه در 40 سال گذشته چه سر او آمده چیزی ذکر نشده. با وجود این، خانواده هالی گفته‌اند که او زندگی خوبی دارد و به‌خوبی از او مراقب شده است. 

تحقیق درباره مرگ والدین هالی همچنان ادامه دارد و پلیس از مردم خواسته تا هرکس اطلاعاتی راجع‌به این پرونده دارد با آن‌ها در میان بگذارد.  

 

پکستون از بخش افراد گمشده قدردانی کرد و گفت که این مسئله نشان دهنده اهمیت کار بخش جنایی و افراد گمشده است. او گفت: «من واقعاً به کار استثنایی‌ای که واحد جنایی و جست‌وجوی مفقودین انجام داده افتخار می‌کنم. آن‌ها با تلاش بی‌وقفه خود توانستند راز ناپدید شدن هالی را کشف کنند.» 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.) 

 

مترجم: مژده اصغرزاده

 

منبع ۵۵آنلاین
ارسال نظر

تبلیغات متنی