کد خبر : 24219

هواشناسی | پیش بینی هواشناسی

پیش بینی هواشناسی در طی روز های آتی را بانید و حواستان باشد...

به گزارش ورنداز :

پیش بینی هواشناسی در طی روز های آتی را بانید و حواستان باشد

حامد یزدی مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر ناپایداری همرفتی و وزش باد شدید در استان تهران اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شاهد این ناپایداری خواهیم بود.

او در خصوص وزش باد شدید (تندباد لحظه ای) طی روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نیمه جنوبی استان تهران هشدار داد و افزود: طبق پیش بینی‌ها خیزش موقت گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا در نواحی مذکور مورد انتظار بوده و توصیه اکید مدیریت بحران در این زمینه استحکام بناهای نیمه کاره و سست و محکم کردن تابلوهای تبلیغاتی و اجتناب مردم از قرار گرفتن در این محیط‌ها و عدم پارک خودرو زیر درختان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اضافه کرد: بر اساس پیش بینی‌ها در نیمه شمالی به ویژه ارتفاعات استان تهران نیز احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ وجود دارد که در این زمینه نیز توصیه می‌شود کوهنوردان طی روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاه‌های ذیل مدیریت بحران به واسطه انجام مانورهای مختلف یادآور شد: ابلاغ صدور هشدار برای تمام دستگاه‌های تابعه انجام شده است.

 

منبع اقتصاد آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی