کد خبر : 21867

لیمو ترش | پوست لیمو ترش

اگر تا به حال از خواص پوست لیمو ترش با خبر نبودید این مطلب را بخوانید

به گزارش ورنداز :

اگر تا به حال از خواص پوست لیمو ترش با خبر نبودید این مطلب را بخوانید

پوست لیموترش کمک زیادی به چربی سوزی و کاهش اشتها می کند. افرادی که چاقی شکمی دارند یا مبتلا به کبد چرب هستند می توانند از این پوست استفاده کنند. چای پوست لیموترش وضعیت پوست را بهتر کرده و باعث دفع مازاد چربی و از بین رفتن لکه های پوست می شود. بنابراین پوست این عضو از مرکبات را هرگز دور نریزید!

طرز تهیه چای پوست لیموترش

برای تهیه چای پوست لیموترش به مواد زیر نیاز دارید.

آب یک لیتر

پوست لیموترش ارگانیک و آب آن 2 عدد

عسل  به میزان لازم

روش تهیه

یک لیتر آب را در ماهیتابه ای ریخته و پوست لیموترش را داخل آن بریزید. به مدت 15 دقیقه آن را بجوشانید و سپس زیر شعله را خاموش کنید. آب لیموترش ها را نیز بگیرید و به آن اضافه کنید. چایتان را صاف کرده و با عسل شیرین کنید.

چای پوست لیموترش

خواص چای پوست لیموترش

این  چای  به تسکین درد مفاصل پاها و بازوها کمک می کند. علاوه بر این باعث کاهش گاز روده و التهاب می شود.

چای پوست لیموترش یک سم زدای طبیعی است و به قلیایی شدن خون کمک می کند. این چای باعث تقویت  سیستم ایمنی بدن  و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها می شود.

برای کاهش فشارخونتان می توانید به این نوشیدنی اعتماد کنید. چای پوست لیموترش وضعیت پوست را بهتر کرده و باعث دفع مازاد چربی و از بین رفتن لکه های پوست می شود. می توانید برای خوشبو شدن نفس تان از این چای استفاده کنید

اگر احساس می کنید عصبی و ناراحت هستید نیز این چای آرامبخش است. همچنین باعث تخفیف تنش های روحی و سردرد می شود.

این میوه ترش برای پیشگیری از بیماری ها و مشکلاتی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا، التهاب گلو، عفونت های باکتریایی، فشارخون بالا و همچنین مشکلات گوارشی و پوستی بسیار مفید است.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی