کد خبر : 18283

فال ابجد | فال ابجد ۲۷ آذر

فال حافظ یکشنبه ۲۷ آذر  را برای ماه های مختلف میخوانید

به گزارش ورنداز :

 

فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۷ آذر متولدین فروردین ماه

حروف ابجد امروز شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال حروف ابجد متولدین اردیبهشت ماه

ابجد فال شما: د – د – د

تفسیر فال: مقصود خوبی دارید. به آرزوهای قلبی تان خواهید رسید و موفقیت و سربلندی را در زندگی به دست می آورید و هیچگاه در انجام کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید،، به لطف خداوند آینده خوب و روشنی در پیش رو خواهید داشت که شما را از غم و اندوه نجات می دهد و به آرامش می رساند.

فال ابجد امروز متولدین خرداد یکشنبه ۲۷ آذر

ابجد فال شما: ج – ج – ج
معنی فال: بهتر است؛ برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید ،،اگر بخواهید به موفقیتی که در انتظار هستید برسید باید تلاش کنید و خودتان را از پستی و بلندی های زندگی به خوبی عبور دهید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ‌‌د – د – آ

بخت و اقبال بلندی دارید و موفق و پیروز خواهید شد. دشمنانی که در زندگی تان دارید کاری از پیش نخواهند برد و شما به زودی به تمامی آرزوهای تان خواهید رسید. اخبار مسرت بخش به دستتان میرسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. دعوای جزئی در پیش خواهید داشت که به شما گزندی نخواهد رسید.

فال روزانه ابجد متولدین شهریور

متن فال:
حروف ابجد فال شما : ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۷ آذر متولدین مهرابجد فال شما: ج – ب – د

بخت و طالعتان نیک است و خداوند رزق و روزی فراوان برای تان قرار داده. به تمامی اهداف تان خواهید رسید و اگر همواره شکرگزار باشید مطمئناً زندگیتان رنگ روی سعادت را به خود خواهد دید. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید بسیار مراقب باشید تا آسیبی به شما نرسد انشالله.

فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: ج – ب – ج
آینده خوبی در انتظارتان است و به زودی زود به هر آنچه که در آرزویش هستید دست خواهید یافت، زنی در زندگی تان وجود دارد که با شما دشمنی می‌کند و قصد دارد تا برای شما رسوایی و بی آبرویی به وجود آورد از آن بر حذر باشید و در مقابلش ایستادگی کنید.

فال ابجد امروز متولدین آذر

طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: ج – ج – ج
هتر است؛ برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید ،،اگر بخواهید به موفقیتی که در انتظار هستید برسید باید تلاش کنید و خودتان را از پستی و بلندی های زندگی به خوبی عبور دهید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمنحروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ب د ب

بزودی از مشکلات و گرفتاری ها رها میشوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده ای را پیدا میکنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و در کارهایت موفق خواهی بود

منبع حرف تازه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی