کد خبر : 14464

معلمان | پاداش پایان خدمت فرهنگیان | زمان برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین | رتبه‌بندی برای معلمان مهر آفرین

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات سرویس مدارس گفت: پیمانکاران تمکین نکردند، امروز هم جلسه‌ای داشتیم. شهر تهران این گونه است. تاکسیرانی ۴۰۰۰ تاکسی را در اختیار قرار داده است تا این مشکل سرویس رفع شود. نرخ‌گذاری سرویس مدارس را شورای شهر انجام می‌دهد و به ما ابلاغ می‌شود.

به گزارش ورنداز :

اعلام زمان برگزاری آزمون معلمان مهرآفرین/پرداخت ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان

یوسف نوری در حاشیه یک گردهمایی در اردوگاه باهنر و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر جزئیات و زمان برگزاری آزمونی برای معلمان مهرآفرین اظهار کرد: نماینده سازمان امور اداری و استخدامی امروز بازدیدی از وزارتخانه جهت سنجش آمادگی زیرساخت‌های برگزاری آزمون داشت که اگر زیرساخت‌ها تایید شوند، قرار است آزمون ۲۲ مهرماه برگزار شود.

وی افزود: البته ممکن است که با دیرتر پاسخ دادن این سازمان، انجام آزمون به پایان مهرماه موکول شود. البته ما نظرمان این است هر زمان مجوز صادر کنند، انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان واریز فوق‌العاده رتبه‌بندی برای معلمان مهر آفرین نیز گفت: برای پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی مهرآفرینان، بخشی از مبلغ به خزانه رفته است و امروز صبح پیگیر این موضوع شدم که ان شاءالله پرداخت شود.

 ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان به خزانه ارسال شد 

نوری درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی نیز عنوان کرد: امروز پیگیر این موضوع نیز شدم. روز گذشته در هیئت دولت این موضوع را مطرح کردم که پاداش‌ها یک دفعه برای این افراد واریز شود و در پاسخ عنوان شد که ۲۰ درصد مبلغ به خزانه فرستاده شده و بخشی دیگر را هم می‌خواهند بفرستند. 

 

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • محمود

    با سلام لطفا یکجاوسریع پاداش را پرداخت کنید یکسال گذشته واردسال دوم شده هنوزحالاتصمیم میگیرند چطوری پرداخت کنندازبس قولهایی الکی دادیدخسته شدیم خواهشاکامل وسریع پرداخت کنیدیاحق

  • ی.ر

    برای پاداشها دسخوش🥰

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی