کد خبر : 9962

تبریک تولد داریوش فرضیایی

ویدئوی نعیمه نظامدوست برای تبریک تولد داریوش فرضیایی

به گزارش ورنداز :

ویدئوی نعیمه نظامدوست برای تبریک تولد داریوش فرضیایی

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی از مجریان سرشناس و با سابقه کشورمان میباشد که سالها در عرصه هنری فعالیت داشته است او را میتوان به عنوان یکی قدرتمندترین مجریان گروه کودک و نوجوان دانست که تسلط کاملی بر اجرا دارد و بدون شک همه ما با او خاطرات بسیار زیادی داریم این مجری بسیار کم حاشیه است و خیلی کم در فضای مجازی خبرساز شده است و بیشتر سعی میکند که تمرکز خود را بر روی فعالیت هنری اش بگذارد.

برای دوست داشتن عمو پورنگ نیازی نیست که بچه باشی و این‌که بچه‌ای در خانه‌ات داشته باشی همین که کودک درونت کمی سرحال و قبراق باشد می‌توانی دوستش داشته باشی و از اجراهایش لذت ببری. اما شاید خیلی از ما دوست داشته باشیم بدانیم این عموی جذاب تلویزیون در خلوتش چه کاری می‌کند. ارتباطش با مادر و دیگر اعضای خانواده‌اش چطور است.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی  مجری و برنامه ساز  برنامه کودک  و نوجوان در اول مرداد در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و اصالتا ترک و پدرش ترک و مادرش شمالی می باشد.
وی فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی می باشد.داریوش فرضیایی به زبان های ترکی و شمالی وارد است و تسلط به دو زبان والدین خود دارد.داریوش فرضیایی از سال ۱۳۷۳ زمانی که ۲۱ ساله بود، وارد صدا و سیما شد.

اولین همکاری خود را به عنوان گزارشگر رادیو در برنامه عصر جمعه با رادیو شروع کرد.
وی در چندین برنامه های رادیویی حضور داشته که از جمله گل پسر و ننه بلقیس بوده است.
مجری برنامه کودک و نوجوان با اجرای برنامه ما و شما پا به تلویزیون  گذاشت که برنامه ای بود که در آن کارتون های درخواستی بچه ها پخش می شد.

حجم ویدیو: 6.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی