کد خبر : 9590

پژمان جمشیدی | دریافت جایزه

حس و حال پژمان جمشیدی دقایقی قبل و بعد از کسب جـ.ـایزه بهترین بازیگر مرد 

به گزارش ورنداز :

حس و حال پژمان جمشیدی دقایقی قبل و بعد از کسب جـ.ـایزه بهترین بازیگر مرد 

در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اتفاق افتاد

بیوگرافی پژمان جمشیدی

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم  خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

کودکی پژمان جمشیدی

کودکی پژمان جمشیدی در کنار خواهر و برادرش خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد. 

پدر و مادر پژمان جمشیدی

مادر و پدر پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی درباره ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی.

طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی از همان کودکی عاشق فوتبال بوده و در کنار فوتبال ورزش های دیگر را نیز دنبال می کرد، او دیپلم رشته سنگ نوردی را دارد. 

بازیکن سابق تیم ملی بعد از رفتن به مدرسه فوتبال عضو تیم نوجوانان دارایی تهران شد. در سال 1371 و درحالی‌که 15 سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند.

او در سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.

پژمان جمشیدی به مدت شش سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران بازی کرد و از باشگاه سایپا تهران به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد. 

علی کریمی و پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی ، علی کریمی، حامد کاویانپور در تیم ملی سال 1378

حضور در پرسپولیس

پژمان جمشیدی از سال 1379 و در زمان مربیگری علی پروین  به پرسپولیس تهران پیوست و پست او در این تیم در دفاع راست بود. او برای این تیم نزدیک به 100 بازی انجام داد و در فصل 81–1380 اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه کرد. 

پژمان جمشیدی برای پرسپولیس در مسابقات آسیایی هم به میدان رفت. او 8 دربی را تجربه کرد که با 1 برد ، 2 باخت و 5 مساوی همراه بود.

پژمان جمشیدی

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی در پرسپولیس / عکس از ابوالفضل امان اله

حجم ویدیو: 5.37M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی