کد خبر : 9389

گیاهان مناسب حمام

این روزها با افزایش قیمت خانه بیشتر مردم به فکر بازسازی خانه‌شان می‌افتند و ترجیح می‌دهند به خانه قدیمی خود سر و شکل جدیدی بدهند. یکی از چیزهایی که بیشتر از گذشته در دکوراسیون خانه به آن توجه شده گل و گیاه است.

به گزارش ورنداز :

گیاه خود را در حمام بگذارید 

گیاهان آپارتمانی با نور کم مناسب حمام هستند.

این روزها با افزایش قیمت خانه بیشتر مردم به فکر بازسازی خانه‌شان می‌افتند و ترجیح می‌دهند به خانه قدیمی خود سر و شکل جدیدی بدهند. یکی از چیزهایی که بیشتر از گذشته در دکوراسیون خانه به آن توجه شده گل و گیاه است. حتماً چند گیاه کوچک هم که شده در خانه نگه دارید. ولی آیا به این فکر افتاده‌اید که در حمام گل و گیاه بگذارید؟ 

کارشناسان معتقدند که برای آنکه فضای آرامش‌بخشی در حمام خود درست کنید می‌توانید از گیاهان استفاده کنید. لازم نیست حمام را مثل جنگل استوا کنید. قرار دادن چند گیاه کوچک در این فضا هم کفایت می‌کند. رنگ سبز آرامش‌بخش است و حمام را محیطی آرام جلوه می‌دهد.  

اگر به مراکز ماساژ رفته باشید می‌بینید که در این مراکز از گیاهان استفاده می‌کنند تا فضای آنجا را آرامش‌بخش کنند. شما هم می‌توانید با گذاشتن گیاه در حمام فضایی به دور از استرس بسازید. قرار دادن گیاه در حمام به کیفیت هوا، عملکرد فرد و بالا بردن تمرکز کمک می‌کند. 

بسیاری از مردم اول صبح یا آخر شب دوش می‌گیرند. وجود گیاهان باعث می‌شود که فضای حمام دلپذیرتر شود. به علاوه در مصرف آب هم صرفه‌جویی می‌کنید. چون فضای حمام مرطوب است و لازم نیست هرروز گیاهان را آب‌پاشی کنید. 

 چه گیاهانی را در حمام بگذاریم؟ 

 گیاهانی که برای حمام مناسب‌اند آن دسته از گیاهانی هستند که با رطوبت سازگاری دارند. گیاه دراسنا انتخابی عالی برای حمام است. این گیاه نوعی ساکولنت است که آب را در‌ برگ‌های خود ذخیره می‌کند. این گیاه به رطوبت بالا و نور کم احتیاج دارد. سرخس نیز برای حمام خوب است و فضای حمام را بسیار زیبا می‌کند. همچنین گیاهانی که در آب رشد می‌کنند می‌توانند گزینه مناسبی برای حمام باشند.  

با قرار دادن چند گیاه در حمام خود حسی بی‌نظیر به حمام بدهید و فضای این قسمت از خانه را مدرن و زیبا کنید. اگر تا به حال در حمام گیاه نگذاشته‌اید کافی است امتحان کنید و از مزایای نگهداری گیاه در حمام بهره‌مند شوید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی