کد خبر : 9263

گلشیفته فراهانی | مهاجرت گلشیفته فراهانی | فیلم گلشیفته فراهانی | نقش گلشیفته فراهانی

همسر داریوش مهرجویی درباره شخصیت اصلی لامینور می‌گوید: این نقش را دوست داشتیم گلشیفته فراهانی بازی کند که در نبودش آن را به پردیس احمدیه دادیم.

به گزارش ورنداز :

همسر داریوش مهرجویی درباره شخصیت اصلی لامینور می‌گوید: «می‌گفتیم این نقش گلشیفته فراهانی است چون او واقعا یک دختر عصیانگر و با سواد در زمینه موسیقی است و نبودن گلشیفته یکی از محدودیت‌های ما بود».

به گزارش هنر ام‌روز، همزمان با روز‌های پایانی اکران «لامینور» در نشست نقد و بررسی این فیلم، وحیده محمدی‌فر(نویسنده فیلم‌نامه «لامینور») گلشیفته فراهانی را انتخاب اول مهرجویی برای این نقش دانست که حتی فیلم‌نامه هم برای او نوشته شده بود.

محمدی‌فر در این مورد گفت:«از روز اول که ما روی این فیلم‌نامه کار می‌کردیم و بازنویسی می‌کردیم و قرار بود نقش اصلی دختر باشد، می‌گفتیم این نقش مال گلشیفته فراهانی است چون او واقعا یک دختر عصیانگر و با سواد در زمینه موسیقی است و نبودن گلشیفته فراهانی یکی از محدودیت‌های ما بود.

بخاطر نبودنش غصه می‌خورم که کاش بود چون این نقش مال خودش بود. چون خودش هم عصیانگر و با سواد است که به چیزی که می‌خواهد می‌رسد»

محمد‌فر در ادامه درباره حضور پردیس احمدیه هم گفت:«خانم احمدیه هم سواد موسیقی خوبی دارد و بازیگر خوبی است اما ترجیح ما گلشیفته بود. جایش خالی و کاش بیاید دوباره اینجا بازی کند.»

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی