کد خبر : 9198

وحید امیری | مصدومیت وحید امیری | از دست دادن جام جهانی وحید امیری

وحید امیری بازیکن خوش اخلاق تیم ملی به دلیل مصدومیت به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ نخواهد رسید. خبری که باعث شوک یحیی گل محمدی شد.

به گزارش ورنداز :

مصدومیت وحید امیری کار دست یحیی داد؟

تمرینات پرسپولیس درحالی آغاز شده که هنوز وحید امیری نتوانسته است در کنار سایر شاگردان یحیی گل محمدی کارش را آغاز کند.

در همین ارتباط یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس به ما خبر داد که نه تنها وحید امیری نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست داده بلکه به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز نخواهد رسید!

یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر حضور وحید امیری در اسکواد آنها بوده است. شماره ۱۹ قرمزها آنقدر در پست‌های مختلف به‌کار گرفته شد که در مورد او گفته می‌شد فقط در پست دروازه به میدان نرفته است!

امیری که در تیم ملی و پرسپولیس در پست‌های دفاع چپ، وینگر راست و چپ و مهاجم بازی کرده پس از بازی مقابل کره جنوبی مصدوم شد و پس از آن نتوانست تیمش را در بازی‌های حساس لیگ همراهی کند.

در هفته های آخر لیگ بیست و دوم پرسپولیس بدون امیری با هوادار مساوی کرد، در جام حذفی به شکلی ناباورانه سه گل خورد و حذف شد و تنها پیکان را شکست داد.

پس از چند هفته امیری در بازی ذوب‌آهن به میدان رفت که با برانکارد از زمین خارج شد و در روزی که آمادگی کامل نداشت مصدومیتش تشدید شد. امیری در حالی که درد می‌کشید، از زمین خارج شد و تا پایان به زمین برنگشت و لحظاتی بعد با برانکارد به بیرون ورزشگاه رفت تا سوار آمبولانس شود و محل را ترک کند.

درد بازیکن خوش اخلاق و ملی پوش کار دستش داد!

این ماجرا در حالی پیش می‌رفت که از چهره وحید امیری مشخص بود که چه میزان دردی را تحمل می‌کند و اوضاعش به هیچ وجه خوب نبود. در حالی که او روی تخت آمبولانس خوابیده بود، مسئولان پرسپولیس به سراغش آمدند و جویای حال او شدند اما … مشخص بود که درد این بازیکن خوش اخلاق و ملی پوش جدی تر از این حرف هاست.

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه گذشته امیری تحت عمل جراحی قرار گرفت. مدت دوری این بازیکن از میادین، حداقل سه ماه اعلام شد اما این یک تاریخ حداقلی بوده است!

امیری در دیدار ایران برابر کره‌جنوبی از ناحیه کمر مصدوم شد. در همان مقطع گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد، اما او خیلی زود به تمرینات تیمی پرسپولیس بازگشت.

امیری چند روزی همراه تیم اصلی تمرین کرد و در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفت اما تنها حدود یک ساعت زمان نیاز بود تا مصدومیت او تشدید شود و حالا هم پرسپولیس و هم تیم ملی این بازیکن کلیدی را از دست داده اند.

این می تواند خبر بسیار بدی برای یحیی گل محمدی باشد که روی وحید امیری برای بازی در سمت چپ خط دفاعی حساب ویژه ای باز کرده است.

پس از ناکامی در خرید میلاد زکی پور و تحت قرارداد بودن امید نورافکن، سرمربی پرسپولیس به اطرافیان خودش اعلام کرد که نیازی به مدافع چپ ندارد و کارش را با وحید امیری پیش می برد اما …

منبع خبرورزشی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی