کد خبر : 9095

مجازی | رابطه

در عصر دیجیتال که همه در شبکه‌های اجتماعی خبر از اتفاق‌های مهم زندگی‌شان می‌دهند، مهم است بدانیم که چطور باید نامزدی یا ازدواج خود را مطرح کنیم.

به گزارش ورنداز :

چطور در شبکه‌های اجتماعی ازدواج یا نامزدی‌مان را علنی کنیم؟ 

در عصر دیجیتال که همه در شبکه‌های اجتماعی خبر از اتفاق‌های مهم زندگی‌شان می‌دهند، مهم است بدانیم که چطور باید نامزدی یا ازدواج خود را مطرح کنیم. در فیسبوک می‌توان وضعیت رابطه را تغییر داد ولی در اینستاگرام فقط با گذاشتن عکس می‌توانیم خبر از رابطه جدیدمان بدهیم. 

در انگلیسی واژه‌ای برای این کار وجود دارد. Soft-launch یعنی ‌پیش‌نمایش عکس‌هایی که خبر از رابطه شما می‌دهد. مثلاً عکس گرفتن از دو بشقاب غذا یا گذاشتن عکس از کفش‌ها یا نیمه‌های صورت. این کارها برای آن است که بگوییم شخصی تازه وارد زندگی ما شده. پس از soft-launch دوره hard-launch شروع می‌شود که باید از رابطه و تعهد خود به آن عکس بگذارید. 

سارا لوئیز رایان، کارشناس دوست‌یابی و مشاور، می‌گوید: «این کار راه خوبی برای این است که نشان دهیم دیگر مجرد نیستیم و در فرایند نامزدی یا ازدواج هستیم. همچنین با این کار می‌توانید واکنش طرف مقابلتان را ببینید و بفهمید که او دوست دارد چطور رابطه‌تان را به همه نشان بدهد.» این کار نیاز به ظرافت‌های خاصی دارد که در اینجا آن‌ها را مطرح می‌کنیم. 

عکس‌ها و برچسب‌های هوشمندانه انتخاب کنید 

بهتر است دخترها عکس از رستوران بگذارند و صورت شخص مورد نظر را نشان ندهند. در مقابل، پسرها می‌توانند عکس خودشان را بگذارند و طرف مقابل را تگ کنند. مثلاً کورتنی کارداشیان عکسی از دست خودش و یک دست خالکوبی‌شده را در اینستاگرام پست کرد و چند وقت بعد به صورت رسمی عکس تراویس بارکر و خودش را در صفحه‌اش منتشر کرد. 

یکی از مزایای این کار این است که اگر اوضاع خوب پیش نرفت انبوهی عکس ندارید که مجبور شوید آن‌ها را پاک کنید. همچنین بهتر است عکس‌های این چنینی را استوری کنید و پست نکنید. 

شریک زندگی‌تان را تگ کنید 

وقتی مطمئن شدید همه‌چیز خوب پیش می‌رود شریک زندگی‌تان را روی عکس‌ها تگ کنید. به این صورت آن فرد بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد. ولی همچنان رابطه‌تان را به صورت رازآلود نگه داشته‌اید و به طور رسمی عکس او را نگذاشته‌اید.  

مرحله رسمی باید وقتی باشد که عروسی کردید یا سر خانه و زندگی‌تان رفته‌اید. در این مرحله عکس و اسم طرف مقابلتان را در اینستاگرام پست کنید. شما با انجام این مراحل آرام‌آرام رابطه‌تان را پیش برده‌اید و با اطمینان به مرحله رسمی کردن وضعیت تأهلتان رسیده‌اید. در آن زمان است که می‌فهمید کاملاً منطقی و درست عمل کرده‌اید و باید برای این عملکرد عالی خودتان را حسابی تشویق کنید.  

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع 55آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی