کد خبر : 9039

تعطیلی | لرستان

گرد و غبار ادارات ۶ شهرستان لرستان را تعطیل کرد

به گزارش ورنداز :

با توجه به پیش‌بینی آلودگی هوا برای روز دوشنبه به علت بالا بودن میزان آلودگی کلیه ادارات و بانک‌ها شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر، خرم‌آباد، دورود و چگنی بجز مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل خواهد بود.

بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان لرستان بدلیل ورود گرد و غبار به آسمان استان، ادارات و بانک‌های ۶ شهرستان در روز دوشنبه تعطیل است.براساس اطلاعیه این کمیته با توجه به پیش‌بینی آلودگی هوا برای روز دوشنبه به علت بالا بودن میزان آلودگی کلیه ادارات و بانک‌ها شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر، خرم‌آباد، دورود و چگنی بجز مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل خواهد بود.این اساس مراکز دانشگاهی بعلت برگزاری امتحانات بصورت محدود و در فضای بسته برقرار می‌باشند و بقیه شهرستان‌های استان ادارات طبق روال معمول روز‌های گذشته فعالیت خواهند نمود.

بر اساس این گزارش، این تعطیلی شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری وعملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها نمی‌شود.

اطلاعیه می‌افزاید: توصیه می‌شود؛ در شرایط آلودگی هوا بخصوص در شهر‌های آلوده، کلیه الزامات بهداشتی و زیست‌محیطی برای همه افراد جامعه، بخصوص برای افراد حساس (کودکان و سالمندان) و دارای بیماری‌های زمینه‌ای (بیماران قلبی، عروقی و تنفسی) رعایت گردد.

همچنین توصیه شده است در شرایط آلودگی هوا از تردد غیر ضرور و انجام ورزش در محیط‌های باز خودداری نمایند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتما از ماسک استفاده شود.

منبع ایرنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی